Millainen ihminen käyttää termiä "miesflunssa" näinä feministisinä aikoina?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
M39, ylempi korkeakoulututkinto, johtavassa asemassa.
Käytätkö myösvaikkapa termiä "naisen logiikka"?
Misten flunssa on sitä paitsi todellisuudessa naisten vastaavaa pahempi.
Jokainen älyllinen ihminen tietää tämän, mutta ei seksistinen palstamamma.
-ei ap
Poikaystävä sanoo mun aina kärsivän miesflunssasta. :D
Feministi
Vierailija kirjoitti:
Feministi
Yritätkö valkopestä seksististä termiä kertomalla satuja miehistä, jotka käyttävät tuota termiä? Melko alhaista.
Flunssan voimakkuudella ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa! Jokainen ihminen, joka ei ole seksisti, tajuaa tämän.
Miesflunssa tarkoittaa sitä, että miehet valittavat naisia herkemmin, kun ovat sairaita. Kokemukseni mukaan tämä riippuu myös yksilöstä, ei sukupuolesta. Jotkut ihmiset (niin miehet kuin naisetkin) nyt vain sattuvat olemaan äärimmäisen itsekkäitä.
Minä käytän aina kun mies on niin kipee et ei millään voi mennä töihin, katsoa lapsen perään kun käyn kaupassa tai ottaa edes itse teetä, mutta ei kuitenkaan lepää vaan sohvalla pelaa peliä ja puhuu skypessä tai soittelee kitaraa.
Tässä typerille palstalehmille ja "feministeille" faktaa miesflunssasta.
http://www.iltalehti.fi/flunssa/2013012516600166_fl.shtml
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001066523.html
http://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/miesflunssa-on-todellinen-vi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö myösvaikkapa termiä "naisen logiikka"?
Termiä on vaikeaa edes käyttää, koska naisilla ei ole muuta logiikkaa, kuin loisimis-, uikutus- ja olenuhri-logiikka.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FeministiYritätkö valkopestä seksististä termiä kertomalla satuja miehistä, jotka käyttävät tuota termiä? Melko alhaista.
Tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta jotkut miehet oikeasti puhuvat miesflunssasta.
Feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FeministiYritätkö valkopestä seksististä termiä kertomalla satuja miehistä, jotka käyttävät tuota termiä? Melko alhaista.
Tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta jotkut miehet oikeasti puhuvat miesflunssasta.
Feministi
Sellaista miesvihaa. Sanotko samaa naisten alapään tiputtelusta ja ulinasta siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi
Ehkä niin. Ja aivan sattumalta juuri feministi yrittää asettaa miehiä halventavaa termiä miehen suuhun. Vähän niin kuin todistaakseen, että "ei naiset miehiä halvenna, miehet itse tekevät sen".
Saako siitä puhua, jos sen todetaan olevan olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Flunssan voimakkuudella ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa! Jokainen ihminen, joka ei ole seksisti, tajuaa tämän.
Miesflunssa tarkoittaa sitä, että miehet valittavat naisia herkemmin, kun ovat sairaita. Kokemukseni mukaan tämä riippuu myös yksilöstä, ei sukupuolesta. Jotkut ihmiset (niin miehet kuin naisetkin) nyt vain sattuvat olemaan äärimmäisen itsekkäitä.
Onpa "äärimmäisen itsekästä" valittaa kipeänä :D
Muuten olen samaa mieltä.
hauska juttu on hauska, istiset jutut erottaa siitä että ne ei oo hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FeministiEhkä niin. Ja aivan sattumalta juuri feministi yrittää asettaa miehiä halventavaa termiä miehen suuhun. Vähän niin kuin todistaakseen, että "ei naiset miehiä halvenna, miehet itse tekevät sen".
Voi herran jumala. Miesflunssa on tutkittu juttu ja tarkoittaa, että miehet kokevat flunssan pahempana kuin naiset. Minä olen kuitenkin meidän parisuhteessa se toimintakyvytön flunssassa ja vain ruikutan pahaa oloani, kun taas poikaystäväni touhaa kipeänäkin ja on joskus kavereilleen sanonut, ettei sovi tulla kylään, kun täällä on yksi miesflunssainen. Se on meillä vitsi. Mutta eihän miesvihajankkaajat sellaista ymmärrä.
Feministi
Meillä ainakin mies vitsailee sairastavansa Man flu:ta, jos hän on sairaampi kuin minä (siis oikeasti). Oma mies kyllä osaa sairastaa ihan samanlailla kuin minä, yrittää parhaansa ja pyritään tietysti antamaan sairaan levätä. Jos aikuinen ei pääse sängystä ylös edes kuumelääkkeiden turvin, niin on syytä hakeutua sairaalahoitoon.
Oma isäni taas on ihan mahdoton. Jos hän sairastui niin makasi pari päivää pimeässä huoneessa yksin valittaen. Ei hän normaalistikkaan kauheasti tehnyt mitään kotona, mutta sairaana ei poistunut sängystä. Jos äiti sairastui, niin hän siitä huolimatta hoiti kaikki kotityöt ja lapset. Isä ei edes ruokaa saanut meille lapsille laitettua äidin sairastaessa vaan äiti kokkasi kuumeessa ja isä tuli valmiiseen pöytään. Hänellä on siis aina man flu, oma mieheni sairastaa vain ihan tavallista flunssaa.