Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että olen " liian kaunis" hänelle?

Vierailija
05.01.2017 |

Vähän huolettaa mitä toi nyt tarkottaa? Olen ihan tavis ja ollaan tapailtu jonkin aikaa. Kirjoitti tekstarina että hänen mielestään olen liian kaunis hänelle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku toinen jo.

Vierailija
2/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän huolettaa mitä toi nyt tarkottaa? Olen ihan tavis ja ollaan tapailtu jonkin aikaa. Kirjoitti tekstarina että hänen mielestään olen liian kaunis hänelle.

yks jamppa sanoi et liian kauniit saa koko ajan huomioo miehiltä ja siksi on rankkaa olla sellasen kaa yhessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse kuulla tuota samaa nuorena. Useampikin mies perääntyi ulkonäkööni vedoten koska "useimmat minun näköiseni naiset kuitenkin pettävät komeiden vieraiden miesten kanssa". Voi jessus. Ikinä en ole ketään pettänyt. Onneksi nykyinen mieheni ei ollut aikoinaan tavatessamme yhtä typerä.

Vierailija
4/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Jos joku kaunis nainen tulis iskemään luulisin sitä vedoksi / vittuiluksi. Kyllähän sen ulkonäön perusteella tekee jo karsintaa. Kaikkein paras kun kauniit seurustelevat vain keskenään ja niin yleensä tekevät.

Vierailija
5/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se ei halua enää tapailla ja sillä on jo joku muu.

Vierailija
6/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti toisin päin - jos itsetuntosi olisi vähän huono ja tapailisit huomiota herättävän komeaa miestä?

Vierailija
7/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ärsyttää koko ajan pelätä, että milloin joku känninen paska tulee hakkaamaan sairaalakuntoon siksi, että hän haluaa sinut.

Vierailija
8/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, joudut sen terapeutiksi

Vierailija
9/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tekniikka jättää toinen "nätisti" on juurikin tuo olet liian hyvä minulle.

Mies on ääliö, eli liian ääliö sinulle.

Vierailija
10/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yks jamppa sanoi et liian kauniit saa koko ajan huomioo miehiltä ja siksi on rankkaa olla sellasen kaa yhessä.

Ja sit se jamppa alkaa seurustella vaatimattomamman näköisen mimmin kanssa ja kyttää niitä paremman näköisiä. Rankkaa olla tämmöisen jampan kanssa yhdessä.

Vierailija
11/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä keskivertoa kauniimpi ja se on aiheuttanut sen, että miehet karttaa. Luonteeltani en kyllä ole mikään tyrkky, että kai silläkin on vaikutusta.

Ja omasta mielestä en ole kaunis , vaan ihan siedettävä. Muualta kuultu ja usein kiertotietä nää kauneus kommentit. esim. tuntomerkkeinä on mm. sellanen tosi kaunis, kun mua on kuvailtu.

Vierailija
12/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin sanoo ihan tosissaan, niin eikö se ole mieheltä itsensä vähättelyä? Missä itsetunto? Jos tuo taas on vihje erosta niin miksei sitä voi sanoa suoraan? Mä odottaisin naisena mieheltä vähän enemmän "selkärankaa". M29 ja latino

Vierailija
13/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä keskivertoa kauniimpi ja se on aiheuttanut sen, että miehet karttaa. Luonteeltani en kyllä ole mikään tyrkky, että kai silläkin on vaikutusta.

En ole koskaan uskonut näitä selityksiä. Kyllä kaunis nainen saa aina miehen, jos ei ole luonteeltaan väärällä tavalla hullu.

Vierailija
14/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ongelmia mustasukkaisuutensa kanssa ja tiedostaa sen. Unohda, ellet halua hankalaan suhteeseen.

Vierailija
15/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvoin edes lähestyvät kauniita vaan niitä naapurintyttömäisiä. Heidän logiikkansa on outo.

Vierailija
16/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain itse kuulla tuota samaa nuorena. Useampikin mies perääntyi ulkonäkööni vedoten koska "useimmat minun näköiseni naiset kuitenkin pettävät komeiden vieraiden miesten kanssa". Voi jessus. Ikinä en ole ketään pettänyt. Onneksi nykyinen mieheni ei ollut aikoinaan tavatessamme yhtä typerä.

Sama. Nykyinen mieheni ei ole itse erityisen komea, mutta hänelle on ihan fine, että muutkin katsovat. Tietää, että olen hänen, ja luottaa minuun.

Vierailija
17/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan uskonut näitä selityksiä. Kyllä kaunis nainen saa aina miehen, jos ei ole luonteeltaan väärällä tavalla hullu.

Siis mulla on mies en sitä tarkoittanut, mutta ei ole ollut paljon yrittäjiäkään enemmän on kai näitä kaukaa katselijoita.  Tän mun yhden ja ainoan parisuhteeni laatu on pitkä ja uskollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi