Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rh- -veriryhmäiset avaruusolioiden vai enkelien jälkeläisiä?

Vierailija
05.01.2017 |

http://yournewswire.com/people-with-rhesus-negative-blood-may-be-aliens/
Heillä on korkeampi äo, matalampi ruumiinlämpö, korkeampi tietoisuus, naisten keho hylkii rh+ -sikiötä...
Länsimainen tiede on suuren paljastuksen partaalla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla. Ihan yhtä hyvin tosin vasenkätiset voivat olla alieneita, sillä eihän normaali ihminen nyt vasurilla kirjoita.

Vierailija
2/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juurikin näitä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun perheessä muut olivat avaruudesta saapuneita.

No, eipä ihme, etten koskaan oikein sopeutunut lapsuudenkotiini.

Vierailija
4/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan on kyllä matalampi ruumiinlämpö ja korkeampi äo. Kumpihan sitä on, alien vai enkeli...

Vierailija
5/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hylji, vain jos rh on eri kuin äidillä

Vierailija
6/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettimedian sukulaissivu vauhdissa :D Apinoiden jälkeläisiä on sekä Rh-negatiiviset että Rh-positiiviset. Geenit todistavat kaikille tiedemiehille ja normaaleille ihmisille. Höpöhihhulit ja valetiedemiehet uskoo vain jos on riittävän sekopäinen teoria :D

Vierailija
7/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alien, olen kyllä vasuri.

Vierailija
8/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siitäkös nuo kaikki oireet  johtuukin, että olen alien. Enpäs olisi vielä eilen arvannut :)))) Ainakin hörhöismi tekee ihmisten( ja alienien...) elämästä hauskempaa:D

Vierailija
9/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko kuitenkin kysymys Neanderthalin geeneistä. Kun punainen tukkakin artikkelissa mainitaan.

Vierailija
10/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on rheesus ja vasenkätinen? Illuminati?

Vierailija
11/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on rheesus ja vasenkätinen? Illuminati?

Luin rheesuksen jeesuksena...😂😂😂

Vierailija
12/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avaruusoliolla olisi veriryhmä?

Vierailija
13/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ollaan vain tähtipölyä

Vierailija
14/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rh- -veriryhmäiset avaruusolioiden vai enkelien jälkeläisiä?"

Etkö ap muka tiedä että he ovat avaruusolioiden ja enkelien yhteisiä jälkeläisiä! Ne joskus aikojen alussa harrastivat vähän "humphumppua"...siitä se lähti ja nyt heidän jälkeläisiään on täällä maan päällä aivan tuhottomasti - kun siis ensin täyttivät jo Jupiterin, Saturnuksen ja Uranuksen jälkeläisillään niin tulivat sitten tänne tungosta pakoon. 

15/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olin taas, että avaanko Vauvan, kun ei siellä kuitenkaan mutään kiintoisaa, pelkkää ajanhukkaa.

Ja sitten kun avaan, saan selityksen matalalle ruumiinlämmölleni ja saan kuulla olevani puolienkeli tai -alien :DDD

Vauva ei koskaan petä,

Siivous saa TAAS odottaa!

Vierailija
16/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mitä hömppää :D Eiköhän asiaan riitä selitykseksi ihan normaalit evoluution mekanismit, eikä tarvitse enkeleitä tai avaruusolioita teoretisoida. 

Olisihan se toki näin AB- tyyppisenä mukava ajatella, että on jotain tosi spesiaalia, erityisen korkeasti älykäs ja ties mitä ;)

Vierailija
17/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rh- -veriryhmäiset avaruusolioiden vai enkelien jälkeläisiä?"

Etkö ap muka tiedä että he ovat avaruusolioiden ja enkelien yhteisiä jälkeläisiä! Ne joskus aikojen alussa harrastivat vähän "humphumppua"...siitä se lähti ja nyt heidän jälkeläisiään on täällä maan päällä aivan tuhottomasti - kun siis ensin täyttivät jo Jupiterin, Saturnuksen ja Uranuksen jälkeläisillään niin tulivat sitten tänne tungosta pakoon. 

Ja voitte muuten uskoa, että kaasuplaneettojen täyttämisessä on kauhea homma.

Vierailija
18/18 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mitä hömppää :D Eiköhän asiaan riitä selitykseksi ihan normaalit evoluution mekanismit, eikä tarvitse enkeleitä tai avaruusolioita teoretisoida. 

Olisihan se toki näin AB- tyyppisenä mukava ajatella, että on jotain tosi spesiaalia, erityisen korkeasti älykäs ja ties mitä ;)

Mä luulen, että näiden teorioiden kehittelijöille ei evoluution mekanismeja ole olemassa. Kyllä siinä monenlaista enkeliä tarvitaan, kun yritetään selittää savesta muovaillun ihmisen geneettistä vaihtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme