Käsittelymaksu laskuttajille
Minulle syntyy kuluja ja vaivaa siitä että laskuttajat haluavat laskuttaa ihan yhtenään, joten olen päättänyt siirtyä systeemiin jossa veloitan laskuttajilta laskujenkäsittelymaksuna kympin laskua kohti. Yksi lasku vuodessa on kuitenkin laskuttajalle ilmainen.
Kommentit (11)
Mistä ihmeestä sulle tulee edes laskuja tai ostat edes laskulle. Tyhmyydestä sakotetaan.
Vierailija kirjoitti:
älä osta mitään luotolla tai laskulla->problem solved.
Sähkö, puhelin, vesi, lämpö ja ties mitkä asiat hoidetaan laskulla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sulle tulee edes laskuja tai ostat edes laskulle. Tyhmyydestä sakotetaan.
Onko sinulla prepaid-puhelinliittymä ja netti?
Vierailija kirjoitti:
Minulle syntyy kuluja ja vaivaa siitä että laskuttajat haluavat laskuttaa ihan yhtenään, joten olen päättänyt siirtyä systeemiin jossa veloitan laskuttajilta laskujenkäsittelymaksuna kympin laskua kohti. Yksi lasku vuodessa on kuitenkin laskuttajalle ilmainen.
Ei taida olla ihan sinun päätettävissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla ihan sinun päätettävissäsi.
Miksei olisi, sillä olemmehan me kunkin yrityksen kanssa tasapuolisia sopimuskumppaneita.
Noilla yrityksilläkin on sekalaisia käsittelymaksuja, joten miksei minulla voisi olla.
Haluaisin E-laskun vastaanottomaksun, sillä tietokoneen ylläpidosta syntyy kuluja ja jonkun kuuluu korvata ne.
Onnea vaan! Olethan ottanut huomioon, että käsittely yms. maksut määräytyvät yleensä allekirjoitetun sopimuksen mukaan ja siinä nämä maksut määritellään. Eli jos aiot saada maksut läpi, tulee sinun laatia sellainen sopimus jonka myös se vastapuoli hyväksyy ja allekirjoittaa.
Eri asia on tietenkin suulliset, puhelimessa tehdyt sopimukset mutta näistäkin yleensä tulee tilausvahvistus, jossa määräytyvät maksut ilmaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan! Olethan ottanut huomioon, että käsittely yms. maksut määräytyvät yleensä allekirjoitetun sopimuksen mukaan ja siinä nämä maksut määritellään. Eli jos aiot saada maksut läpi, tulee sinun laatia sellainen sopimus jonka myös se vastapuoli hyväksyy ja allekirjoittaa.
Eri asia on tietenkin suulliset, puhelimessa tehdyt sopimukset mutta näistäkin yleensä tulee tilausvahvistus, jossa määräytyvät maksut ilmaistaan.
Pankki muuten lähettelee sopimusmuutoksia ja ohjeissa on että jos hyväksyy, niin ei tarvitse tehdä mitään.
Kyllä noille firmoillekin voi lähetellä sopimusmuutoksia.
Porukka on ihan lampaita kun ei tajua että ei se firma ole mikään viranomainen joka saa päättää kaikesta ihan itse.
Kyllä molemmat sopimuksen osapuolet ovat ihan samassa asemassa.
Teille varmaan menisi ihan mikä riistosopimus läpi hyvänsä, kun se firma on vain niin paljon oikeammassa kuin te. Vai missä se raja teillä menisi?
älä osta mitään luotolla tai laskulla->problem solved.