Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät pienellä porukalla

Vierailija
04.01.2017 |

Aika moni on arvostellut mun valintaa kun en halua kutsua häihimme muuta kuin muutaman ystävän ja sukulaisen mun puolelta ja mies kutsuu vanhempansa ja pari läheistä ystävää.

Miehen sisko on todella tyrmistynyt kun häntä ei kutsuta vaikka minä kutsun oman siskoni, ero tässä se että mies ei ole oman siskonsa kanssa lainkaan tekemisisssä, näkevät ehkä jouluna jos satutaan samaan aikaan anoppilaan.

Mun ystävät ihmettelee miksi heitä ei kutsuta mutta ei huvittanut kun viimekesänäkin kuulin vaan rutinaa siitä kuinka on PAKKO ostaa taas uudet vaatteet ja häälahjaan ja lapsenhoitajiin menee rahaa.. Miksi tuollaiset tyypit sitten vetävät herneet nenään kun jäävät ilman kutsua.

Miehen sisko ei tullut lapsen ristiäisiin kun ei jaksa 200 kilsaa ajella kahvin takia...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin haluat. Meillä oli aika tyly ratkaisu pojan ylioppilasjuhliin. Poika itse sanoi, että mitä varten pitäisi niitä tätejä kutsua, joita ei ole 10 vuoteen nähnytkään. Tein pojan toiveen mukaan. Miehen suvun puolella ovat katkeria, kun minun 500 km päässä asuva veljeni kutsuttiin, mutta miehen saman matkan päässä asuvaa siskoa ei. Ero on siinä, että poika on läheinen veljeni kanssa, on käynyt yksin kylässä ja miehen siskon kanssa ollaan vain joulukorttiväleissä, mies ehkä pari kertaa vuodessa on soitellut - siskon puolelta ei tule mitään yhteydenottoa koskaan. Kutsutut olivat pojan läheisiä, ei meidän vanhempien läheisiä, koska poika itse niin toivoi ja ei halunnut isoja juhlia. Juu ja ei oltu lahjojakaan vailla muilta. 

Vierailija
2/4 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä häät pidetään vielä suht hienossa paikassa mikä tarkoittaa sitä että menu on lähes 100e/ hlö, vaikka sanoin anopille keitä on tulossa ja muille ei tarvi sanoa niin miehen siskolta tulee viestiä että oltais voitu joku halvempi paikka valita ni olis ollu varaa kutsua enemmän vieraita..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, älkää välittäkö rutisijoista. Te pidätte teidän näköiset häät, piste. Ei sitä tarvitse sen syvällisemmin kenellekään selitellä. Se riittää, että sanotte, että tahdotte pitää pienet häät.

Me aiomme mennä naimisiin maistraatissa. En aio kutsua ketään todistajaksi, mies saa pyytää omia sukulaisiaan, jos tahtoo, tai sitten otetaan todistajat talon puolesta. Rutinaa ja ihmettelyä tästä päätöksestä tulee taatusti, mutta tulkoon. Ei kiinnosta. Ryypätkää omilla rahoillanne.

Vierailija
4/4 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan innolla tulevan viikonlopun häitä, niistä on tulossa ihan parhaat! Siis menee pieleen...

Eivätpä ajatelleet ajoissa. En aiheuta siellä draamaa, mutta saanpa sitä talteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä