Tutkimus: Naiset saa todennäköisemmin orgasmin alfamiesten kuin betamiesten kanssa
"Tutkimuksen mukaan naiset saivat todennäköisemmin orgasmin, jos heidän kumppaninsa oli rikas, itsevarma ja puoleensavetävä."
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tutkimus-paljastaa-tallai…
Kommentit (4)
Onneksi Alfan ja Betan väliin mahtuu aika monta muutakin vaihtoehtoa. Mutta kyllä minä taas mieleni tällaisesta oikein tutkimuksesta mieleni pahoitin, kun en pysty ymmärtämään, että mikä oli tutkimus kysymys? Sekö tarvitsi oikein erikseen tutkia, että puoleensavetävä on miellyttävämpi seksikumppani kuin vähemmän puoleensa vetävä. - Tai, että oikein rikkaalla käy parempi flaksi naisten(kin) suhteen kuin sillä, joka on kaikkeia muuta kuin rikas.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Alfan ja Betan väliin mahtuu aika monta muutakin vaihtoehtoa. Mutta kyllä minä taas mieleni tällaisesta oikein tutkimuksesta mieleni pahoitin, kun en pysty ymmärtämään, että mikä oli tutkimus kysymys? Sekö tarvitsi oikein erikseen tutkia, että puoleensavetävä on miellyttävämpi seksikumppani kuin vähemmän puoleensa vetävä. - Tai, että oikein rikkaalla käy parempi flaksi naisten(kin) suhteen kuin sillä, joka on kaikkeia muuta kuin rikas.
Eihän tuossa flaksista puhuttu, vaan siitä, että nainen saa paremmin orgasmin rikkaan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa flaksista puhuttu, vaan siitä, että nainen saa paremmin orgasmin rikkaan miehen kanssa.
Mahtaa olla seteliorgasmi?
Seksikumppanin pitäisi olla hauska naisten mielestä?
Hazard taisi mollata Hedbergin pohjamutiin. Taisi luonnehtia epäkiihottavaksi.
Kun mikään ei riitä....