Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha koulukaveri, mies, soitti mulle tänään ja kertoi löytäneensä jälleen tyttöystävän

Vierailija
05.07.2008 |

ja kertoi ja kuvaili kuinka hän hoitelee tätä naista aamu neljään asti ja menee virkeänä töihin, ja että töissäkin hänellä seisoo koko ajan, kertoipa vielä että nainen oli saanut niin ison orkun että oli pudonnut sängystä.

Miksi kertoo mulle näitä juttuja, olen nainen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettwko muuten paljon tekemisissä vai soitteleeko vain näistä hoidoista?

Vierailija
2/7 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ihan niitä näitä asioita. Mä olen perheellinen ja naimisissa. Olen eksynyt tämän miehen petiin joskus ennen kuin löysin nykyisen mieheni. Olen kertonut tälle koulukaverille että hän on mukava ja komea (oikea lihaskimppu) mutta en ole koskaan ajatellut tehdä hänestä miestäni tai edes salapanoa.

Kai mun pitäis vaan olla tyytyväinen että olen hänelle niin hyvä kaveri (ollaan tunnettu toisemme 25v) melkein kuin jätkäkaverit että mulle voi kertoa tuollaisiakin juttuja? Silti ihmetyttää.

Hän kun ei voi olla musta kiinnostunut, muutakuin just ehkä hoitona ja siihen en lähde. Ihme jäbä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkää hirveästi halata mun kanssa. Tosin ei hän todellakaan ole sellainen kyttääjä, joka katselisi kroppaani selkeästi, pikemminkin ujo. Aika erikoinen "suhde" meillä?

ap

Vierailija
4/7 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitähän tyttöystävä ajattelisi, jos tietäisi miehen kertoilevan sinulle näitä juttujaan. Voit lytistää lauseen myös toteamalla neutraalisti vaikka "Niin just." ja vaihdat aiheen vaikka maailmanpolitiikan polttavimpiin aiheisiin tai päivittelet bensan hinnan törkeää nousua ja pohdit kotikuntanne pyöräteiden kuntoa.

Mikäli miehellä yhtään leikkaa, hän tajuaa tämän hienovaraisen vihjeen ja vaihtaa vikkelästi puheenaihetta. Tai sitten hän vain on krooninen puusilmä, jolle käytöstavat ja sopivat puheenaiheet löytyvät miestenlehdistä.

Vierailija
5/7 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin tulee aina mieleen tuollaisesta itsensä kauheasta "kehumisesta" mieleen, että tuolla tyypillä on todella huono itsetunto.

Vierailija
6/7 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun hänellä menee huonommin kuuntelet ja tuet nekin kerrat. Ole hänen ystävä. Toivottavasti voit sanoa milloin riittää ja mitkä jutut hän voi jättää omaan tietoonsa. Ja toivottavasti pystyt kertomaan omia asioitasi myös hänelle luottamuksellisesti. Ei teidän kahden välillä tarvitse olla mitään "säpinää". Hän haluaa kertoa jotain, tiedä sitten mitä se siellä on, vai onko todella noin pinnallinen ihminen jolle hyvä pano on koko elämän sisältö.

Soitteleeko hän humalassa vai kertooko selvinpäin?

ujo tai ei, älä omaa miestäsi pidä pimennossa

Vierailija
7/7 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea mies voikin olla jotenkin niin reppana? Hän on osallistunut joskus näihin mr kilpaluihinkin, siis on todella hyvännäköinen kropaltaan ja pärstältään eikä mitenkään "dorka" tyyppiä, muttei ehkä kuitenkaan myöskään se "laatikon terävin veitsi".

En vaihtaisi omaa miestäni tähän koskaan, tosin pidän miestäni komeampana, vaikkei mikään erityisen lihaskimppu misteri olekaan.;) Mutta tosiaan tämä koulukaverini on minun eka ihastukseni ja olemme olleet ystäviä/kavereita aina siitä lähtien.

ap