Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aah, ihana keli

Vierailija
04.01.2017 |

Meen kohta 10 km lenkille. Ihanaa, kun sattui loppulomalle kunnon säät.

t. Helteistä valittaja

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, rakastan!❄️

Vierailija
2/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mukava pyöräillä töihin, kun edessä oli koskematon umpihanki jo toisena aamuna peräkkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aivan mahtavaa mennä töihin polkupyörällä, kokeile sinäkin.

Vierailija
4/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette sairaita.

Vierailija
5/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo aivan mahtavaa mennä töihin polkupyörällä, kokeile sinäkin.

Ei mun nyt lomalla tartte. Mutta 4 kilometrin matkan pyöräilyn pakkasrajana mulla on -25. Jos on kova tuuli tai alle -25, sitten kävelen. Mulla on onneksi varaa ostaa kunnon vaatteita. Käsiinhän tuo pyöräily alkaa pitemmillä matkoilla käydä, kun ei voi ihan mahdottomia käsineitä enää pitää. ap. 

Vierailija
6/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi tämä on kuin viime viikon kauhea tuuli. -21 on ihan jees kun pukeutuu kunnolla.

Vierailija
7/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin keli on märkä ja tuulinen loskakeli. Kosteus menee silloin luihin ja ytimiin ja lisäksi on rumannäköistä ja mahdollisesti liukasta. Kuiva pakkasilma on ihan ok ja luonto näyttää kauniilta. Yleensä vielä voi nähdä auringonkin.

Vierailija
8/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalin keli on märkä ja tuulinen loskakeli. Kosteus menee silloin luihin ja ytimiin ja lisäksi on rumannäköistä ja mahdollisesti liukasta. Kuiva pakkasilma on ihan ok ja luonto näyttää kauniilta. Yleensä vielä voi nähdä auringonkin.

Tää ei ole kiva, mutta sanoisin että toiseksi kamalin. Kamalin on jos aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja on yli 27 plusastetta. Joo en pärjäisi jossain lämpimissä maissa, siksi en mene.

Ihana lenkki oli. Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi