Aah, ihana keli
Meen kohta 10 km lenkille. Ihanaa, kun sattui loppulomalle kunnon säät.
t. Helteistä valittaja
Kommentit (8)
Joo, mukava pyöräillä töihin, kun edessä oli koskematon umpihanki jo toisena aamuna peräkkäin.
Joo aivan mahtavaa mennä töihin polkupyörällä, kokeile sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo aivan mahtavaa mennä töihin polkupyörällä, kokeile sinäkin.
Ei mun nyt lomalla tartte. Mutta 4 kilometrin matkan pyöräilyn pakkasrajana mulla on -25. Jos on kova tuuli tai alle -25, sitten kävelen. Mulla on onneksi varaa ostaa kunnon vaatteita. Käsiinhän tuo pyöräily alkaa pitemmillä matkoilla käydä, kun ei voi ihan mahdottomia käsineitä enää pitää. ap.
Kivempi tämä on kuin viime viikon kauhea tuuli. -21 on ihan jees kun pukeutuu kunnolla.
Kamalin keli on märkä ja tuulinen loskakeli. Kosteus menee silloin luihin ja ytimiin ja lisäksi on rumannäköistä ja mahdollisesti liukasta. Kuiva pakkasilma on ihan ok ja luonto näyttää kauniilta. Yleensä vielä voi nähdä auringonkin.
Vierailija kirjoitti:
Kamalin keli on märkä ja tuulinen loskakeli. Kosteus menee silloin luihin ja ytimiin ja lisäksi on rumannäköistä ja mahdollisesti liukasta. Kuiva pakkasilma on ihan ok ja luonto näyttää kauniilta. Yleensä vielä voi nähdä auringonkin.
Tää ei ole kiva, mutta sanoisin että toiseksi kamalin. Kamalin on jos aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja on yli 27 plusastetta. Joo en pärjäisi jossain lämpimissä maissa, siksi en mene.
Ihana lenkki oli. Ap.
Sama, rakastan!❄️