Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, minä näistä valitsisit: RealDoll omaksesi, elämän mittainen suhde ylipainoisen/ruman naisen kanssa vai kuukauden kiihkeä panosuhde valitsemasi naisen kanssa?

Vierailija
03.01.2017 |

Miten on? Myös perusteluja kiitos! :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika

Vierailija
2/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista on valittava niin viimeinen. 

Mutta mieluummin sellainen huoleton "toistaiseksi" suhde jonkun mukavan "taviksen" kanssa.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin sen keskimmäisen vaikka luulin valitsevani sen jälkimmäisen. Nyt toivon että olisin valinnut ensimmäisen vaihtoehdon....

Vierailija
4/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden paneskelut jännämiesten kanssa. Jaa, tää oliki miehille. Sori ei mitää.

Vierailija
5/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RealDollin.

Vierailija
6/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Vierailija
7/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikäyonnenlahjat kirjoitti:

Valitsin sen keskimmäisen vaikka luulin valitsevani sen jälkimmäisen. Nyt toivon että olisin valinnut ensimmäisen vaihtoehdon....

Ero vireille ja Real Doll tilaukseen. Vapauta naisesi hyvää miestä varten.

Vierailija
8/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Real Doll ehkä... mun suurin rakkaani on kumminki se oma kulli. Reiällä ei niin väliä paitsi ei saa olla liian ruma tai kälättää ja varmaan sellanen flesh lightin aina voittaa.

Vierailija
9/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen ja sen kuukauden jälkeen nappi omaan kalloon.

Vierailija
10/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä RealDollin. Alkavat olla nykyään nimittäin aika ihanan näköisiä: http://www.aliexpress.com/item/2016New-Realistic-158cm-Full-silicone-re…

Kuukauden panosuhde periaatetasolla mieluummin, mutta kun miettii pidemmälle, niin seksiähän tekee aina mieli. Sitten kun panosuhde loppuu, niin ollaan taas lähtötilanteessa, eli puutteessa.

M35

Vierailija
11/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni valitsi kakkosvaihtoehdon.

Vierailija
12/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy. Tosin en usko hänellä olleen noita muita vaihtoehtoja tarjolla. 

Vierailija
13/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn kaikista. Joku arvokkuus on säilytettävä. Keskimmäinen olisi mahdollinen, jos rakastuisin. Ei hän silloin olisi mielestäni ruma.

Vierailija
14/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy. Tosin en usko hänellä olleen noita muita vaihtoehtoja tarjolla. 

No jaa, kyllä RealDoll olisi tullut aikaa myöten halvemmaksi kuin isoruokaisen vaimon ottaminen. :)

Vierailija
15/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minun mieheni. Ihan itse tuli iskemään minua, kosi, meni naimisiin. Koko ajan olen ollut ylipainoinen, ruma en mielestäni ole.

Vierailija
16/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mut oikeasti? pylsisitte jotain nukkea? en kyllä aina ihan kykene miehiä ymmärtämään- oli minkä näkönen hyvänsä, niin sehän on kuuitenki silikonista tehty iso barbinukke.. en kyllä usko että kukaan mies omasta kaveripiiristä tommosta hankkis. Missä sitä pidetään, kun ei käytä? kukkamekko päälle ja sohvalle? vai laitetaanko se tylysti sängyn alle?? 

Vierailija
17/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä RealDollin. Alkavat olla nykyään nimittäin aika ihanan näköisiä: http://www.aliexpress.com/item/2016New-Realistic-158cm-Full-silicone-re…

Kuukauden panosuhde periaatetasolla mieluummin, mutta kun miettii pidemmälle, niin seksiähän tekee aina mieli. Sitten kun panosuhde loppuu, niin ollaan taas lähtötilanteessa, eli puutteessa.

M35

Onhan toi nukke söpö, mutta naiset varmaan jättää ne nukkeleikit taakse noin kahdeksanvuotiaina ja itsestä ajatus jonkun nuken kanssa touhuamisesta tuntuu kyllä erittäin hmmmmm.. omituiselta. 

Vierailija
18/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mut oikeasti? pylsisitte jotain nukkea? en kyllä aina ihan kykene miehiä ymmärtämään- oli minkä näkönen hyvänsä, niin sehän on kuuitenki silikonista tehty iso barbinukke.. en kyllä usko että kukaan mies omasta kaveripiiristä tommosta hankkis. Missä sitä pidetään, kun ei käytä? kukkamekko päälle ja sohvalle? vai laitetaanko se tylysti sängyn alle?? 

Ei sen ole pakko olla edes iso: https://www.google.fi/search?q=Shin+Takagi&rlz=1C1AOHY_fiFI708FI708&sou…

Vierailija
19/19 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin minun mieheni. Ihan itse tuli iskemään minua, kosi, meni naimisiin. Koko ajan olen ollut ylipainoinen, ruma en mielestäni ole.

Mikä RealDoll oli vaihtoehtona? Entä kenen 10+ mimmin kanssa seksisuhde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme