Kuinka usein teitä pyydetään treffeille?
Kysymys tulikin jo otsikossa + ikäsi, sukupuolesi ja missä tutustuitte?
Aloitan: Treffipalstalla kyllä tulee kutsuja, muualla ei koskaan. N33.
Kommentit (17)
Ei ole sellaista ihmettä vielä tapahtunut.
n30
Eipä ole livenä selvinpäin kukaan tullut ehdottelemaan koskaan mitään. Olen ollut sinkku viimeiset 9 vuotta.
N37
Ei koskaan missään. Ei baarissa eikä edes treffipalstalla. Kukaan ei ole myöskään suostunut mun treffipyyntöihin
M31
Ei koskaan, kun en baareja harrasta.
M35
Ap jatkaa: muistin että onhan minut kutsuttu treffeille muuallakin kuin netissä. Vuonna 2005. Siitä miehestä tuli poikaystäväni, mutta erosimme myöhemmin. Tapasimme koulussa.
En muista onko koskaan pyydetty treffeille, sen sijaan aikoinaan baarissa oli kyllä vientiä ja haluttiin yhteystietoja ja joskus lähdettiin suoraan "jatkoille" ja jokuset jatkot kestivät aika pitkäänkin.
Nettideittipalstoilla aikoinaan tietty kysyttiin tapaamista, mutta en muista käyttikö kukaan sanaa treffit.
N50+
Muutaman kerran, mm. marketin parkkipaikalla tultiin auton ovelle koputtamaan ja kadulla pysäytetty. Erittäin hämmentävää aina, kun joku lähestyy keskellä
päivää selvin päin.. :D
Aina viihteellä käydessä kutsuja tulee ja netissä myös lyhyen kirjoittelun jälkeen. Ihan normaalia, mielestäni. Enkä ole mikään kaunotar / tyrkky, tavallinen nätti, hoikka keski-ikäinen nainen.
Yhden kerran elämäni aikana on pyydetty. Ikä 56. Silloin olin kai 22.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan missään. Ei baarissa eikä edes treffipalstalla. Kukaan ei ole myöskään suostunut mun treffipyyntöihin
M31
Sama.
M27
Viime vuonna jonkun kerran, ihan kaupassa, kirpparilla, koiralenkillä. Kaikenikäisiä ja -maalaisia. Deittipalstat on tosi rasittavia joten en niitä käytä.
N42
Ehkä keskimäärin 1-2 kertaa vuodessa. Joko yhteisten kavereiden tai tinderin kautta. Enää en tietenkään tinderiä käytä, koska seurustelen vakavasti. Baarissa hyvin harvoin kukaan on osoittanut kiinnostusta.
N. 27
Ei koskaan ja en ole myöskään ollut ikinä treffeillä. N38
Ei oo kysytty koskaan missään kadulla, baarissa tms. Ihan nätti olen.
N26