Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton vai ei?

Addicted
03.01.2017 |

Taas on elämäntaparemonttien aika... monelle se on ainakin tipaton. Itsellenikin siitä voisi olla hyötyä, sillä viini kyllä maistuu joka viikonloppu. Mutta en näe kuitenkaan riittävästi hyötyjä ja saa tarpeeksi motivaatiota asiaan.
Minulla kun punaviini auttaa ruuansulatukseen ja rentouttaa ylivirittynyttä mieltäni..olen kehittynyt rauhallisemmaksi, mutta enpä vaan osaa olla tekemättä mitään paitsi jos olen ottanut pari lasia viiniä. Aina näen jotain tekemättömiä töitä ja en voi olla niitä tekemättä. No tuosta piirteestä on ollutkin seurauksena ylirasitustilaa jne..
Todella harvoin juon itseäni humalaan ja krapulaa ei ole ellei ole ollut jotkut isommat juomingit eli tosi harvoin. Maksa-arvot mulla on priimat: afos ja alat ihan alarajoilla viitteissä. Viikkomäärät ovat noin 8-14 annosta.
Mitäs mieltä täällä ollaan? Millä motivoisin vai onko turha ottaa paineita? Vai oisko syytä ottaa pakkorako viikonloppuviineihin..
Mies aikoo pitää tipattoman, mutta mä en innostunut...
Lisähaasteen tuo se, että aion tehdä ruokaremontin vähentämällä hiilareita ja jätskiä, joita syön ihan liikaa... meneekö mahdottomaksi ja liiallisuuksiin ottaa monta projektia kerralla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tipattoman tarkoitusta sinänsä. Jos on ongelma kannattaa lopettaa, ellei ole tarvitseeko juomisesta taikka juomattomuudesta ottaa paineita? Sitä paitsi, jos nyt vhh-ruokavaliota mietit niin punkku mahtuu siihen hyvin. ;)

Vierailija
2/2 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tipaton ei tunnu tarpeelliselta, se ei ole tarpeellinen. Paitsi jos et yksinkertaisesti pysty olemaan juomatta, peittelet juomistasi, vähättelet juomistasi tai toimit muuten kuin alkoholisti. Annosmäärä on kyllä sen verran iso, että sitä voisit hyvinkin tiputtaa edes tilapäisesti. 8-14 annosta tarkoittaa pulloa tai paria per viikonloppu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän