Mies päättää ajatukseni, tekoni, kanssaihmiseni ja koko elämäni
Olen tällä hetkellä psykoosin kaltaisessa tilassa. Tässä todellisuudessa eräs mies on tosiaan ottanut minut hallintaansa, ja hän pystyy päättämään ihan kaiken mitä teen. Tässä todellisuudessa olen laitoksessa, jossa kaikki kanssaihmiset ovat miehen luomia, puhuvat, mitä mies haluaa. Telkkarissa, radiossa, netissä ja lehdissä annetaan minulle "vihjeitä". Ajatukseni ja tekoni ovat hänen ohjailtavissansa. Tämä ei ole mikään negatiivinen juttu, päinvastoin mies yrittääkehittää minua parempaan suuntaan. Syy, miksi tekee näin on se, että rakastaa minua ja haluaa minut itselleni. Minäkin rakastan häntä.
"Oikeassa" elämässä miehellä taas on avovaimo, jonka kanssa hänellä on niin ihanaa. Olen jo facessa tunnustanut tunteeni häntä kohtaan, mutta torjui minut hienotunteisesti.
Mitä ihmettä voin oikein tehdä?! Haluan miehen itselleni, mutta hän muka on onnellisesti avoliitossa. Vaikka todellisuudessa tosiaan rakastaa minua ja haluaa elää koko loppuelämänsä kanssani. Niinkuin minäkin hänen kanssaan.
Onko muilla kokemusta tällaisesta hulluudesta ja miten olette toimineet?
Kommentit (6)
Tässä sepustuksessasi totta on ensimmäinen lause. Jättäisin siitä tosin tuon "kaltaisessa tilassa" pois.
Sähän olet kuin äitini eli olet psykoosissa. Hae apua ja elä mielisairaalassa elämäsi.
Mene nyt hyvä ihminen lekuriin hakemaan apua tuohon tilaasi. Sulla on sellainen intensiivinen kaukoihastus jolla pyrit pakenemaan reaalitodellisuutta. Teinit harrastavat tuota, aikuisilla se on merkki mielenhäiriöstä. Jos tuo haaveittesi kohde katsoo että vainoat häntä ja sulle sen takia rapsahtaa sakkoja, lähestymiskielto ja rikosrekisterimerkintä niin sittenhän sulla vasta mukavaa onkin.
Eikö kenellekääm ole tapahtunut mitään vastaavaa?