Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset välit sinulla on isääsi?

Vierailija
02.01.2017 |

Meillä on hyvät. Näemme, juttelemme ja vietämme aikaa yhdessä paljon, vaikka olenkin jo aikuinen ja saan esikoiseni kesällä. Isä on aina ollut läheisempi vanhempi ja olen asunut kotona asuessa isän luona. Isä

Mites muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät.

Exitus 1987.

Vierailija
2/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin hänet, teki selväksi ettei hän minua halua jatkossa nähdä. Ja sanoi myös ettei olisi halunnut että synnyn. Kylmät välit, tai no ei välejä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset. Tullaan hyvin toimeen ja vietetään aikaa yhdessä, mutta ei mennä kovin henkilökohtaiselle alueelle.

Vierailija
4/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään pari kertaa kuukaudessa ja meillä on aina hirveän mukavaa.

Meillä on myös yhteinen kesäreissutraditio johon lapseni osallistuu myös.

Vierailija
5/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät, tullaan hyvin toimeen ja nähdään melko usein mutta ei kyllä olla mitenkään erityisen läheisiä. Oon aina ollut enemmän äitin tyttö.

Isällä on ongelmia alkoholin kanssa, minkä takia vuosien varrella on tullut aika monia pettymyksiä ja hermostumisia esimerkiksi möläytysten, rikottujen lupausten ja peruuntuneiden suunnitelmia takia, mutta pakko olla kiitollinen siitä ettei se koskaan ole kännissä ollut ilkeä tai pelottava vaan lähinnä ärsyttävä hölöttäjä.

Vierailija
6/6 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset :) Ei puhuta ihan kaikesta niinkun äidin kanssa puhun, mutta kuitenkin. Nähdään viikottain ja aikanaan kun asuin vielä kotona jne, reissailtiin yhdessä, liikuttiin yhdessä sun muuta. Mä tiedän, että isä rakastaa mua aina ja tukee kaikessa vaikkei osaisi ilmaista sitä sanoin. Ehkä kerran elämässäni oon kuullut häneltä "rakastan sua" (äidiltä kuulen joka viikko, pienempänä joka päivä), mutta teot on puhuneet puolestaan - tarvitsin isoa tai pientä apua, isä auttaa aina empimättä. Parempaa isää en vois toivoa :)