Mies jätti toisen naisen takia
Oon ikuinen kakkonen, en ymmärrä miten se mies lähti toisen matkaan. :'( Oon hoikka (173cm ja 54kg), mullon kauniit kasvon piirteet ja nätit isot silmät ja kauniit hyvä kuntoiset ja luonnollisen väriset hiukset ja oon hyvä kokki ja mullon hyvä huumorintaju ja tykkään jutella ja oon aktiivinen sängyssä ja en oo köyhä. En tajua mikä sen sai lähteen?? Oikeesti ihan paska fiilis, en tiiä mitä tekisin :( En oo voinu ees syyä koko päivän ku on vaan vituttanu niin perkeleesti, jumalauta :'(
Kommentit (15)
Mulla on kans isot rinnat ihan luomut ja se nainen jonka mukaan se lähti niin sillä ei ollu minkäänlaisia rintoja
Ehkä se huomas, ettei heikkolahjaisen kanssa kelpaa lisääntyä. Haluaa älykkäitä lapsia.
onkosulla myös luonnollisen väriset kulma karvat ?
No oikeesti ette tajuu miten pahalt musta voi tuntua, oon niin vitun vihanen et voisin vetää miljoona askia röökiä :'(
Olen todella pahoillasi puolestasi. Koskaan ei voi tietää, ehkä sulle on jotakin parempaa tiedossa?
Ap, oliot HUONO seksissä. Vaikka olisit kuinka hoikka ja hyvännäköinen, jos olet HUONO seksissä, siinä ei ole tulevaisuutta parisuhteella.
Milla hei sun täytyy muuttuu jne jne
Vierailija kirjoitti:
No nytpä olet vapaa ottamaan uuden ihanan miehen! Voit hurmata tupakankäheällä äänelläsi vaikka sen naapurin Pertin tai läheisen räkälän Rapen, he eivät ole niin nuukia naisesta, vaan kaikki käy. Kelpaat kenelle vain, usko itseesi siis, maailma on auki!!
Projisointia.
paa kuva tänne, etin parhaillaan naista.
En mä ittestäni kuvii rupee laittaan, iho just räjähti vähän ku tuli juotuu viikonloppuna vähä ::DD mikä päivä tnä on?
Milla kirjoitti:
En mä ittestäni kuvii rupee laittaan, iho just räjähti vähän ku tuli juotuu viikonloppuna vähä ::DD mikä päivä tnä on?
Taidan juoda niin paljon ettei sua miehet jaksa.
Oisko Demi oikee paikka sulle?