Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillekin ihmisille sattuu jotain pahaa jatkuvasti

Vierailija
02.01.2017 |

Minulla on ystävä, joka on taistellut itsensä onnelliseksi traumaattisesta lapsuudesta huolimatta. Mutta tuntuu, että hänellä jatkuu ongelmat myös aikuisena. Lapsi kuoli synnytykseen ja rintasyöpä todettiin myöhemmin. Tiedän, että hän on kaiken tämän takia ollut masentunut, mutta silti aina kun kohtaamne, näyttää kauniilta ja hymyilee. Miksi joillekin ihmisille elämä on jatkuvaa epäonnea?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sattumaakin.

Vierailija
2/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uusnatsit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei kyllä tiedä.

Vierailija
4/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu karmasta. Jos edellisessä elämässä tekee paljon pahaa, niin seuraavassa elämässä kokee itse paljon pahoja asioita. Minä olin esimerkiksi edellisessä elämässäni todella paha ihminen ja tapoin paljon muita ihmisiä ennen kuin minut itse tapettiin ja siksi minulle tapahtuu tässä elämässä paljon pahoja asioita.

Vierailija
5/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko se onni koskaan?

Onko kellään elämä lähtenyt uuteen nousuun monien vastoinkäymisten jälkeen?

Vierailija
6/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan tunnistaa tämä rouvan. Jos on sama niin minusta siinä tapauksessa on kyse juuri siitä hymyilemisestä ja jeesustelusta joka asiaan eli ei ole kontaktia omiin tunteisiin kun on vaan käsikirjoitus miten tulee tuntea missäkin kohtaa. Sillä perhelllä on kokonaan sama homma vaikka ollaan enkelimäisiä. Ne " demonit " ollaan lohkottu niin kokonaan ulos heistä että homma toteuttaa itseään sitten noin. Ihminen voi olla valtava passiivis aggressiivinen ja saada muut tekemään vaikka mitä jos ei kestä ns pahuutta itsessään.

Vierailija
7/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjä tietää kirjoitti:

Se johtuu karmasta. Jos edellisessä elämässä tekee paljon pahaa, niin seuraavassa elämässä kokee itse paljon pahoja asioita. Minä olin esimerkiksi edellisessä elämässäni todella paha ihminen ja tapoin paljon muita ihmisiä ennen kuin minut itse tapettiin ja siksi minulle tapahtuu tässä elämässä paljon pahoja asioita.

Karma on toinen nimi sairaalle kostonhimolle , joka ollaan naamioitu vaan uskonnon muotoon . Täyttä paskaa. Tuossa ajattelussa kukaan eikä missään ei saa koskaan mitään anteeksi van on tuo karma ja se palvelee tässä itserankaisuna ja toisille koston korvikkeena. New Age paskaa.

Vierailija
8/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös sitä miten jotkut elävät elämänsä ilman minkäänlaista draamaa. Kaikki menee aina putkeen. Vai näyttääkö se vaan sivullisesta siltä?

Vierailija
9/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan tunnistaa tämä rouvan. Jos on sama niin minusta siinä tapauksessa on kyse juuri siitä hymyilemisestä ja jeesustelusta joka asiaan eli ei ole kontaktia omiin tunteisiin kun on vaan käsikirjoitus miten tulee tuntea missäkin kohtaa. Sillä perhelllä on kokonaan sama homma vaikka ollaan enkelimäisiä. Ne " demonit " ollaan lohkottu niin kokonaan ulos heistä että homma toteuttaa itseään sitten noin. Ihminen voi olla valtava passiivis aggressiivinen ja saada muut tekemään vaikka mitä jos ei kestä ns pahuutta itsessään.

ei ole sama nainen, ei todellakaan. Ystäväni nimenomaan on erittäin kypsä ja henkisellä tasolla pitkällä. Sanoisin, että hän on vanha sielu.

Ap

Vierailija
10/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sattunut kahden- ja kolmenkymmenen ikävuoden välillä raiskaus, pahoinpitely, läheisen sairaus ja kuolema, vakava sairaus, lapsettomuus, krooninen sairaus ja pettäminen. Pahin on toi krooninen sairaus. Minkä tahansa muun jaksaisin kokea uudestaan, jos pysyvästä vaikeudesta pääsisi eroon.

Vierailija
11/11 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeudet kasaantuu, eikä sitä välttämättä kaikki tajua. Itselläni on käynyt niin, että lapsuuteni oli kyllä hirveä (vanhempien alkoholiongelma, rajua väkivaltaa, juopporemmejä kotona jatkuvasti, yksi tappo, jouduin lapsena raiskatuksi, toisen vanhemman mielenterveys petti, välillä oli aikoja, ettei ollut ruokaa jne jne), mutta kun sain sen lusittua ja pääsin omaan huusholliin ja oman elämän herraksi, vaikeudet käytännössä loppuivat siihen. Tai ainakin ne muuttuivat edellisiin verrattuna minikokoisiksi. Lapsuuden traumojen aiheuttamat ajoittaiset masennuskaudet on pysyneet kurissa lääkityksellä, rauhallisella ympäristöllä, mielenkiintoisella työllä ja ihanilla ystävillä. Eikä ole edes rahahuolia, eikä päihderiippuvuuksia, terveys hyvä.

Tiedän olevani onnekas, kaikille siitä ympäristöstä tulleille ei käynyt yhtä hyvin. Jotkut sai käteensä vielä paskemmat kortit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi