Te-toimisto on aktivoitunut!
Tänään tuli 3 työtarjousta, 1 niistä on jopa omaa alaa ja olen jo ehtinyt kyseistä paikkaa hakemaankin.
Kahteen muuhun vaaditaan aivan toisen alan koulutus, mutta toki haen niitäkin.
Tätä ennemmin ei kolmeen vuoteen kuulunut mitään.
Kommentit (19)
Tarjosko ne sulle niitä työttömien haastattelijoiden töitä? Tai siis Asiantuntijoiden.. Noita on näköjään nyt hakusessa tukkukuorma.
Rasmus kirjoitti:
Minä en hae mihinkään. Ei ole aikomustakaan ruveta kapitalistin orjaksi.
Taidat elää kapitalistien rahoilla, orja!
Vierailija kirjoitti:
Rasmus kirjoitti:
Huutonaurua, kyllä se on kapitalisti joka loisii muiden työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasmus kirjoitti:
Huutonaurua, kyllä se on kapitalisti joka loisii muiden työstä.
Tuskin sun työstä.
Vierailija kirjoitti:
Tarjosko ne sulle niitä työttömien haastattelijoiden töitä? Tai siis Asiantuntijoiden.. Noita on näköjään nyt hakusessa tukkukuorma.
Ei tarjonneet.
Teollisuusala, ja vuokratyöpaikkoja kaikki.
Ap
Juu ja mulle koulutusta... joka tarkoitettu 50+ korkeakoulutetuille. Minä olen 43v. Jos en mene infoon niin saan karenssia. Nauraisin jos ei itkettäis...
Käväisen infossa ja olet tooosi kiinnostunut ja motkotat jos et pääse
Vierailija kirjoitti:
Rasmus kirjoitti:
En elä kapitalistien rahoilla vaan saan rahani perustuslakimme suojaamana Kelalta ja sossulta! En myy itseäni.
Mulle tuli jo joulukuussa noin 9 kappaleta työtarjouksia ja ukaasi, että karenssi tulee jos en hae.
Ja siis minä olen töissä ja en ole ikinä tarvinnut TE-toimiston palveluita.
Mä sain työn viime kuussa työkkärin kautta :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli jo joulukuussa noin 9 kappaleta työtarjouksia ja ukaasi, että karenssi tulee jos en hae.
Töitä on siis hyvin tarjolla. Työttömistä vain iso osa sellaisia jotka eivät haluakaan työllistyä. Näitä hyypiöitä on tämäkin areena pullollaan.
Rasmus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasmus kirjoitti:
En elä kapitalistien rahoilla vaan saan rahani perustuslakimme suojaamana Kelalta ja sossulta! En myy itseäni.
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä on siis hyvin tarjolla. Työttömistä vain iso osa sellaisia jotka eivät haluakaan työllistyä. Näitä hyypiöitä on tämäkin areena pullollaan.
Joo hoito-alan hommia ja etelä-suomesta. Ihmettelen etteivät olleet työllistänee postia oikein urakalla ja printanneet kaikkea mahdollista 80 kilometrin säteellä.
Ei vaan edelleenkään kukaan ole pystynyt selventämään, että miksi noita läheteltiin minulle.
Mulle oli myös tullut "Sinulle sopivia työpaikkoja"-otsikon alle yksi koulutustani hyvin etäisesti sivuava paikka. Onko "Sinulle sopiva" sama kuin entinen " Työtarjous"..?
Minulla päättyy määräaikainen osa-aikatyö 9.1. ja työkkärin sivuilla lukee, että ovat yhteydessä 16.1. Kyllä ne tosiaan nyt skarppaa!
Rasmus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasmus kirjoitti:
Mistä luulet Kelan ja sossun rahojen tulevan,kasvaa puussa vai?
Vierailija kirjoitti:
Rasmus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasmus kirjoitti:
Mistä luulet Kelan ja sossun rahojen tulevan,kasvaa puussa vai?
Jos rahaa riittää 30 000 turistille niin eiköhän suomalaisetkin saa sieltä jotain nostaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla päättyy määräaikainen osa-aikatyö 9.1. ja työkkärin sivuilla lukee, että ovat yhteydessä 16.1. Kyllä ne tosiaan nyt skarppaa!
Osa-aikatyöstä minulle on merkitty yhteys puolen vuoden päähän,ei kai niillä resurssit riittäisi osa-aikaisten haastatteluihin.