en jaksa käydä töissä!!
Joka jumalan ilta olen niin kuolemanväsynyt.
Ei tästä tuu mitään että oon aina väsynyt!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sopisko sulle ilta/yötyö paremmin. Mulla oli 7-15 ihan tappoa, elin kuin elävä kuollut. Ruoka ei sulanut ja aivot oli kuin jonkun toisen ihmisen.
Sopis! Olen kans kuin zombie, elävä kuollut.
Onko tää kaiken arvoista?
Minkä ikäinen olet ja oletko käynyt terveystarkastuksessa? Ylimaallinen väsymys voi nimittäin johtua sairaudesta, ja olla helpostikin korjattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja oletko käynyt terveystarkastuksessa? Ylimaallinen väsymys voi nimittäin johtua sairaudesta, ja olla helpostikin korjattavissa.
Keski-ikäinen. Mulle jää aina univelkaa koska olen aamu-uninen.
Ryhdy prostituoiduksi. Ei tartte ku maata selällään. Binuksena saat kunnolla kyrpää ja vähän rahaa.
Minäkään en jaksa käydä töissä! Työttömänä on kiva olla, saa nukkua pitkään ja mielenterveys paremmalla tolalla kun töissä käydessä
Mä oon kaikkein pirtein osa-aikatöissä. Kamalaa olla viitenä peräkkäisenä päivänä täysi päivä töissä - oon tosin työttömänäkin tosi väsynyt.
Minulla oli sama juttu edellisessä työssäni. Työajat olivat epäsäännölliset ja työ oli raskas, joten kaikki vapaa-aika meni palautumiseen. Sosiaaliset suhteet kuolivat täysin. Pahimpia olivat klo 6.30 alkavat aamuvuorot. Olin aivan nollat taulussa koko päivän. Sain joskus myös asiakkailta negatiivista palautetta noina päivinä. En kerta kaikkiaan kyennyt suorittamaan tehtäviäni riittävän hyvin niin väsyneenä. Minun ratkaisuni oli alanvaihto. Nyt olen opiskelemassa ihan uutta alaa. Tämä on ihanaa! Ei enää klo 5 herätyksiä ja univelkaa. :) Saan toteuttaa luonnollista unirytmiäni, eli mennä nukkumaan n. klo 23-01 ja nukkua rauhassa 8-9 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy prostituoiduksi. Ei tartte ku maata selällään. Binuksena saat kunnolla kyrpää ja vähän rahaa.
Tarkoititko kunnolla rahaa ja vähän kyrpää?
Ja pomo meni laittaan uudet tuntilistat niin että joudun tulemaan puoli tuntia aikaisemmin joka aamu.
Se puoli tuntia merkkaa aika paljon univelassa.
En jaksa iltaisin tehdä mitään.
Ap
Olen kohta 50v ja väsyttää kaiken aikaa. No ei joka hetki mutta päivittäin. Kokopvtyö. Välillä nukun tosi huonosti, tietyt asiat ahdistaa eikä helpotusta näy. On tää elämä hetkittäin hyvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko kunnolla rahaa ja vähän kyrpää?
No ap on jo keski-ikäinen eli tuskin kumpaakaan on kovin paljon tiedossa. Joki köyhä peräkamarin poika voi sutasta. Mut eipähän hommat paina.
Akateeminen työ vai duunarihomma?
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen työ vai duunarihomma?
Jälkimmäinen.
Sopisko sulle ilta/yötyö paremmin. Mulla oli 7-15 ihan tappoa, elin kuin elävä kuollut. Ruoka ei sulanut ja aivot oli kuin jonkun toisen ihmisen.