Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka paikan kolotusta - mitä tämä voisi olla..?

Vierailija
02.01.2017 |

Olin kuumeessa/yskässä/nuhassa yli kuukausi sitten. Sen jälkeen en ole ennalleni palutunut. On kummallista joka paikan kolotusta joka ei mene ohi, särkylääkettä otan lähes joka päivä. Kuumetta ei, tai en ole mitannut. Väsynyt olo ja henkeä ahdistaa jos liikun ja puhun yhtä aikaa (ihan esim. töissäkin) ... töiden jälkeen olen ihan raato ja kaadun vaan sänkyyn. Välillä vähän yskittää, ei paljoa kuitenkaan. Ei ole enää nuhaakaan.

Mtähän tämä voisi olla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kuumeessa/yskässä/nuhassa yli kuukausi sitten. Sen jälkeen en ole ennalleni palutunut. On kummallista joka paikan kolotusta joka ei mene ohi, särkylääkettä otan lähes joka päivä. Kuumetta ei, tai en ole mitannut. Väsynyt olo ja henkeä ahdistaa jos liikun ja puhun yhtä aikaa (ihan esim. töissäkin) ... töiden jälkeen olen ihan raato ja kaadun vaan sänkyyn. Välillä vähän yskittää, ei paljoa kuitenkaan. Ei ole enää nuhaakaan.

Mtähän tämä voisi olla.

Ap jatkaa ..

Ajattelin tämän kolotuksen johtuvan siitä kun en ole päässyt liikkumaan kunnolla pitkään aikaan. Mutta nyt olen yrittänyt käydä rauhallisilla kävelylenkeilläkim sekä venytellyt ja mikään ei auta :(

Vierailija
2/2 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuume? Mene lääkäriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme