Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen ostavani mökkitontin

Vierailija
01.01.2017 |

ja rakennuttavani mökin. Mielikuvissani vietän siellä koko kesän.
Mutta aloin miettiä että uskallanko olla öisin yksin mökillä kun ulkona on pimeää.
Onko muita yksin mökkeileviä naisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut samasta asiasta, tosin toiveena olisi asua siellä vakituisesti.

T: yksinäinen nainen

Vierailija
2/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin ei rakennuslupia saa mihin tahansa, kaavoittavat yleensä 4-6 rakennuspaikkaa rinnakkain, joten ei toivoakaan, että saa olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykysin ei rakennuslupia saa mihin tahansa, kaavoittavat yleensä 4-6 rakennuspaikkaa rinnakkain, joten ei toivoakaan, että saa olla rauhassa.

Huoh.

Vierailija
4/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suurrikkailla on varaa mökkeilyyn.

Vierailija
5/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin mökki vasta haavena. Mutta tunnen lähinaapuristossa monta yksin mökkeilevää naista. Heistä kaksi on tällä hetkellä 84v ja molemmat olivat viime kesänäkin monta kuukautta yksin mökillään. Kun toinen heistä jäi leskeksi n 7v sitten, hän kertoi, että alkuun pelotti yksin mökillä. Mutta sitten hän sanoi itselleen, että minä olen nyt yksin ja tämä on minun tuttu mökki, pärjään kyllä. Ja hän oli 4 kk siellä sinä kesänä. Kunpa minäkin löytäisin kivan mökin, olen 65v.

Vierailija
6/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin ihan oman mökin. Meillä on kyllä perikunnan yhteinen mökki. Sitä pähkäilen, että uskaltaisiko siellä yksin olla, en ole koskaan ollut. Yhtenä kesänä siellä kummitteli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä