Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-5, kuinka paljon naisia pelottaa, kun pimeällä ja syrjäisellä kadulla vastaan kävelee mies?

Vierailija
01.01.2017 |

Muuttuuko hengitys pinnalliseksi ja kämmenet hikoavat?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen koosta ja olemuksesta. Eniten olen pelännyt Lontoossa keskellä kirkasta päivää vaikka ihmisiä oli ympärillä paljon. Aineissa oleva isokokoinen rastatukkainen mies seurasi minua yli 10 minuuttia vaikka kuinka nopeasti kävelin enkä katsonut päinkään. Hoki ja jankutti minulle jotain juttua sienissään ja roikkui vierellä. En tiennyt mitä tehdä ja minne kävellä, vai pysäytänkö jonkun vastaantulijan vai mitä... onneksi tyypin mielenkiinto lopahti.

Vierailija
22/27 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti joku natsi riensi alapeukuttamaan :D Eikö ole surullista että pelotatte kotimaisia naisia? Mitä jos natsi haistaa että olen vihervassari ja sitten raiskaa tai pahoinpitelee minut? :(

On surullista, että suomalaiset naiset pelkäävät. Tilannetta ei kuitenkaan korjata miehiä muuttamalla, jos kerran pelko asuu naisissa.

"The only thing we have to fear is fear itself."

Ei tietenkään ole ihmisiä pahoinpitelevien ihmisten vika, että ihmiset pelkää tulevansa pahoinpidellyiksi.

Paitsi jos se pahoinpitelijä on mamu, sitten se on se on sen vika, tietenkin! Mutta muuten väkivaltarikolliset on oikeastaan enemmänkin uhreja kuin syyllisiä kenenkään pelkoihin.

Pelko on pelkääjän itsensä vika, ja vain hän itse voi sille jotain tehdä. Ei omia tunnetilojaan voi laittaa muiden ihmisten syyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve pelko ja itsesuojeluvaisto on normaalia, niin miehillä kuin naisilla. 

Vierailija
24/27 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Minun viesti poistettiin mutta tuo natsihuutelu saa jatkua rauhassa.

Vierailija
25/27 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Asteikko laajenisi kymppiin jos vastaan tulisi kaksi miestä. En kävele pimeässä syrjäisillä teillä.

Vierailija
26/27 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se mies kävelee, ja minä kävelen  esim. metsän keskellä niin aivan varmasti 5, koska kaikki on mahdollista, eikä ole mitään loogista syytä miksi se mies olisi siellä pimeällä yksin. Jos se ajaa pyörällä niin vähemmän.

Ulkomaalainen, jos se on mua pidempi 5, lyhyt vähemmän, suomalainen 2-4, iästä riippuen, vanha mies 0, nuori 3, jne. Afrikkalainen jos tulee niin aivan varmasti käännyn ja alan jo juosta pakoon varmuuden vuoksi. Miksi riskeerata?

Lyhyttä miestä vastaan voisin voittaakkin tappelussa tai pakoonjuoksussa, mutta en pitkää.

Vierailija
27/27 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti joku natsi riensi alapeukuttamaan :D Eikö ole surullista että pelotatte kotimaisia naisia? Mitä jos natsi haistaa että olen vihervassari ja sitten raiskaa tai pahoinpitelee minut? :(

On surullista, että suomalaiset naiset pelkäävät. Tilannetta ei kuitenkaan korjata miehiä muuttamalla, jos kerran pelko asuu naisissa.

"The only thing we have to fear is fear itself."

Ei tietenkään ole ihmisiä pahoinpitelevien ihmisten vika, että ihmiset pelkää tulevansa pahoinpidellyiksi.

Paitsi jos se pahoinpitelijä on mamu, sitten se on se on sen vika, tietenkin! Mutta muuten väkivaltarikolliset on oikeastaan enemmänkin uhreja kuin syyllisiä kenenkään pelkoihin.

Pelko on pelkääjän itsensä vika, ja vain hän itse voi sille jotain tehdä. Ei omia tunnetilojaan voi laittaa muiden ihmisten syyksi.

Tietenkin. Juoksen karkuun ja lujaa, jos tulee joku natsi pimeällä kujalla vastaan. Kun olen päässyt pois hänen näköpiiristään, voin taas olla pelkäämättä :)