Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon HYKSin sairaanhoitajat oikein tienaa

Vierailija
01.01.2017 |

olen LH opiskelija ja töissä firmassa joka palkkaa lastenhoitajia hyksin sairaanhoitajille ettei heille tulisi sairaspäivä poissaoloja.
He ovat olleet yh, asuvat omistusasunnoissa, kerrostaloissa tai rivareissa joissa ylä-,ja alakerta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ihan normaalisti, keskipalkka noin 3200e. Melkein kaikilla tuntemillani sairaanhoitajilla on omistusasunto. Monilla ihan kantakaupungissa.

Vierailija
2/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaanhoitajat tienaa mahdottomasti. Sillä ei kannata miettiä tuota lastenhoitajakuviota. Mutta lastenhoitajia palkataan, koska eräillä aloilla sairaanhoitajille on vaikeaa jos ei mahdotonta saada nopeasti pätevää sijaista. Pahimmillaan sairaanhoitajan poissaolo johtaa leikkauksen peruuntumiseen tai siihen, ettei teholla saada paikkoja auki. Näin ollen työnantajalle pn kannattavampaa palkata se lastenhoitaja vaikka se maksaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuorotyössä ikä- ja viikonloppu + vuorolisineen brutto keskimäärin 3000 e/kk. Ei minulla kyllä omistusasuntoa silti ole

Vierailija
4/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupalkka ilman lisiä n. 2300 € sairaanhoitajatutkinnolla. Lähihoitajille maksetaan vähemmän.

Vierailija
5/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkupalkka ilman lisiä n. 2300 € sairaanhoitajatutkinnolla. Lähihoitajille maksetaan vähemmän.

No ei tasan ole Uudellamaalla ainakaan. Alkupalkka on 2500-2600e ja tähän ikälisää 300e päälle. Vuorolisät nostavat palkkaa 300-1300e kk.

Vierailija
6/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasuntoa on turha ihmetellä. Omistaminen on ollut Suomessa yleisin asumismuoto jo vuosikymmenet, minkä takia nuoret perheet joutuvat vuosikymmeniä kestävään "velkavankeuteen". Se puolestaan määrittää melkein kaikkea heidän elämässään. Samanlaista omistamisen ylivaltaa en tiedä missään Euroopan maassa olevan. 

Vierailija
7/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu miljoonia! Oletko ajatellut, että työnantaja maksaa lastenhoitopalvelun, ei suinkaan työntekijä itse? On halvempaa kuin se, että sairaanhoitajalle otetaan sijainen.

Vierailija
8/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi pääsee Hyksille töihin :) !!!

Vierailija
9/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairaanhoitaja vaan bioanalyytikko. Molemmat AMK-tutkintoja ja palkkataso käsittääkseni sama.

Olen HUSilla töissä ja palkkani on noin 2400€. Myös mieheni on samalla alalla ja saa samaa palkkaa. Kaikesta huolimatta olemme ostamassa omaa asuntoa koska lainaa saa pankista.

Vierailija
10/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sairaanhoitaja vaan bioanalyytikko. Molemmat AMK-tutkintoja ja palkkataso käsittääkseni sama.

Olen HUSilla töissä ja palkkani on noin 2400€. Myös mieheni on samalla alalla ja saa samaa palkkaa. Kaikesta huolimatta olemme ostamassa omaa asuntoa koska lainaa saa pankista.

Meitsi pääsi Hyksille töihin ja meitsin palkka on parempi ko teiän. Ja ostin kans tossa äsken talon :)

Vierailija
11/11 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia summia tienaa näköjään.

T. Opettaja 2700€ brutto 5 vuoden yliopistokoulutuksella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi