Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenvuoden vaihtuessa mies livisti autolla jonnekin :O

Vierailija
01.01.2017 |

Olimme ampumassa raketteja ja mies vänkäämällä vaati, että hänen piti saada sytyttää kaikki parhaat raketit ja padat (hän riuhtaisi ne käsistäni sekä nappasi tulitikut), vaikka olimme maksaneet ne puoliksi. Klo oli 23:55 ja mies oli ehtinyt ampua kaikki parhaat ilotulitteet, jolloin hän kiireesti nappasi lapset autoon.

Luulin, että hän jäisi siihen odottelemaan, sillä mulla oli tylsiä ja huonoja jäljellä (niitä mies ei halunnut laukaista, joten ne jäivät vastuulleni). Mutta: mies karauttikin autolla tiehensä!! :O Kun vuosi vaihtui, sytyttelin siinä yksikseni joitain roomalaisia kynttilöitä ja ihmettelin, minne mies ja lapset mahtoivatkaan mennä ja tulisivatko enää takaisin. Mies ei ollut edes suuttunut ennen ko. hetkeä, vaan vain "tylsistynyt" tuttuun tapaansa. Miltä ko. käytös kuulostaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista.

Vierailija
2/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se äijä lähti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Tuliko takaisin hakemAan sua, miten pääsit kotiin? Mikä on miehen oma selitys? Kuulostaa maaniselta käytökseltä.

Vierailija
4/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäkö kuulostaa? Provolta.

Vierailija
5/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset? Tuliko takaisin hakemAan sua, miten pääsit kotiin? Mikä on miehen oma selitys? Kuulostaa maaniselta käytökseltä.

Se lähti vain ajelemaan jonnekin 15 minuutiksi, kun sillä ei kestänyt hermot, kun kaikki parhaat oli jo ammuttu (hän hätäili niiden kanssa itse; itse ehdotin, että parhaat jätettäisiin siihen h-hetkeen). En edes kysynyt, sillä mies tekee noita katoamistemppuja aika useinkin. Olen jotenkin totaalisen turtunut siihen, vaikka se loukkaakin aivan suunnattomasti. Joskus hän on jättänyt mut jonnekin tosi kauas ja itseäni on pelottanut se tilanne, mutta nyt olimme kävelymatkan päässä kotoa. Hän tuli sitten 15 minuutin päästä takaisin, mutta vietin sen h-hetken siinä yksin. :/

Vierailija
6/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoboltsi mies.

Vierailija
7/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi loukata tai rangaista sinua ja hylätä sinut vuoden vaihtuessa, just 00.00 ettet vahingossakaan tuntisi itseäsi rakastetuksi, sen tunteen halusi leikata sinulta pois. Itse en viettäisi tuollaisen miehen kanssa tulevaa vuotta.

Vierailija
8/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen ADHD. Mun miesystävä on tällänen äkkipikainen ja sekunnissa tylsistyvä ei niin helppo persoona. Heillä on suvussa paljon tämän tyylisiä ihmisiä, ja nuoremmat henkilöt ovat saaneet diagnoosinkin.

Vierailija
9/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ammauin lasten kanssa raketteja ja akka mökötti sisällä,sitä kun ei kiinnosta.

Lapset olivat niin innoissaan ja ihmettelivät miksei äiti tullut kanssa?

Selitä siinä sitten ettei äitiä kiinnostanut tai viitsinyt tulla.

En ymmärrä miksei edes viitsi yrittää lasten takia?

Vierailija
10/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi loukata tai rangaista sinua ja hylätä sinut vuoden vaihtuessa, just 00.00 ettet vahingossakaan tuntisi itseäsi rakastetuksi, sen tunteen halusi leikata sinulta pois. Itse en viettäisi tuollaisen miehen kanssa tulevaa vuotta.

Se voi olla totta. Mieheni saa monesti nautintoa pelkästään siitä, että saa loukattua minua. Tänä vuonna oli tarkoitus juhlia vuoden vaihtumista kerrankin kotona ja yhdessä. Meillä astuu onneksi ero voimaan nyt tammikuussa. T. Ap

Vierailija
11/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla? kirjoitti:

Mulle tuli mieleen ADHD. Mun miesystävä on tällänen äkkipikainen ja sekunnissa tylsistyvä ei niin helppo persoona. Heillä on suvussa paljon tämän tyylisiä ihmisiä, ja nuoremmat henkilöt ovat saaneet diagnoosinkin.

Sekin voi olla mahdollista. Tosin tiettyihin asioihin (työ, sijoitukset, opiskelu) mies keskittyy hyvin. Tosin niissä tulee pahaakin kahnausta heti, jos joku uskaltaa kritisoida miestäni. Silloin mies mustamaalaa sen ihmisen ja rupeaa hiillostamaan sitä henkilöä ulos. Mieheni ei siedä mitään kritiikkiä, tylsistyy nopeasti, eikä tunne tunnontuskia mistään. Moni adhd-henkilö kuitenkin voi tuntea huonoa omaatuntoa, jos kohtelee läheisiään äkkipikaisesti. Mieheltäni ei saa anteeksipyyntöä koskaan oma-aloitteisesti. :( t. Ap

Vierailija
12/12 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ammauin lasten kanssa raketteja ja akka mökötti sisällä,sitä kun ei kiinnosta.

Lapset olivat niin innoissaan ja ihmettelivät miksei äiti tullut kanssa?

Selitä siinä sitten ettei äitiä kiinnostanut tai viitsinyt tulla.

En ymmärrä miksei edes viitsi yrittää lasten takia?

Ei tuokaan ole lainkaan reilua. :/ Mielestäni aikuisten pitäisi puhaltaa samaan hiileen ja vähän edes tsempata yhteisen hyvän ja lasten vuoksi. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi