Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo kaveri pitää kissansa sisällä, minä annan ulkoilla ja turkki kiiltää. En tajua

Vierailija
31.12.2016 |

miksi ei anna ulkoilla, kissa on luontoa kaipaava!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on löytöeläinkodilta, jonkun kotikissa, joka loukutettiin kiinni. Oli löytöeläinkodissa 6 viikkoa, kunnes lunastimme omaksemme. Ulkoilee valjaissa, ei erityisesti halua pihalle. Turkki kiiltää.

Vierailija
2/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pitää saada hiirestää ja linnustaa. Se on kaikkein terveellisintä ravintoakin sille. Matokuuri pitää toki muistaa säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa syö puuroa ja puolikkaan appelsiinin joka aamu.

Iltapalaksi kurkkuvoileipää ja kuppi maitoa. Turkki kiiltää. Ulkoilee valjaissa kesäisin jos viitsii laittaa valjaat päälleen.

Vierailija
4/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kissani jää auton alle tai se ammutaan tai ilves syö sen... tätä kaikkea on valitettavasti tarjolla.

Vierailija
5/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritämme loukuttaa pihallamme kuseskelevia kissoja- emme ole vielä päättäneet mitä niille teemme

jos menee ansaan... Inhottaa kissankusen haju nurkissa!

Vierailija
6/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkialueella ei saa kissa ulkoilla vapaasti, jos trolli ei tiennyt. Naapurit eivät pidä siitä että kissat pissii niiden lasten hiekkalaatikoihin.

Vierailija
7/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa voi elää hyvää elämää sisäkissana tai ulkoillen valjaissa / tarhassa. Kissa ei lain mukaan saa olla taajamassa vapaana ulkona.

*

Kissani on sisäkissa, ei ulkoile, turkki kiiltää

Vierailija
8/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nappaan näitä ulkokissoja ja syötän verkkopytonilleni

Vierailija
9/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun kerrostalo alueella kerrostalossa ja autoteitä löytyy joka suunnasta. kissoja mulla on 3 ja turkit kiiltää ja ulkoilevat vaan lasitetulla parvekkeella. en oo niin "nolo" että päästäisin kissani tonne autojen keskelle peuhaamaan ja kuolemaan. 

Vierailija
10/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien kaikki naapurin kissat löytöeläinkotiin aina kun tulevat pihalle. Rakastan kissoja ja haluan heille parasta, vapaana juoksentelu ei sitä todellakaan ole. Naapurit aina kiukkuisina pohtivat, kuka niitä kissoja sinne vie. :) 

Vierailija
11/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo kaveri pitää kaninsa sisällä, minä annan ulkoilla ja turkki kiiltää. En tajua

miksi ei anna ulkoilla, kani on luontoa kaipaava!

Vierailija
12/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me yritämme loukuttaa pihallamme kuseskelevia kissoja- emme ole vielä päättäneet mitä niille teemme

jos menee ansaan... Inhottaa kissankusen haju nurkissa!

viette tietysti löytöeläintalolle ne kissat. omistajat saavat sitten maksaa lemmikkinsä ulos sieltä jos ees tajuavat sieltä niitä kysellä. kissan saa ottaa kiinni mutta vahingoittaa ei saa! 

Vierailija
13/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se turkin kiilto heijastinta korvaa joten muistahan laittaa kissallesi heijastinliivi päälle näin pimeään vuodenaikaan.

Vierailija
14/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tulee pakkaset niin se turkki kiiltää vielä upeammin, eikö?

Vierailija
15/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös!

Vierailija
16/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo kaveri pitää kaninsa sisällä, minä annan ulkoilla ja turkki kiiltää. En tajua

miksi ei anna ulkoilla, kani on luontoa kaipaava!

No älä, minun nolo kaverini pitää gerbiilinsä sisällä!

Minä annan omieni ulkoilla ja turkki kiiltää, varsinkin talvella. Gerbiilikin on luontoa kaipaava!

Vierailija
17/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti kissan omistaja, ymmärtäisit ettei turkin kiilto ole mikään todiste eläimen terveydestä ja hyvinvoinnista.

Vierailija
18/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkialueella ei saa kissa ulkoilla vapaasti, jos trolli ei tiennyt. Naapurit eivät pidä siitä että kissat pissii niiden lasten hiekkalaatikoihin.

Kyllä muuten saa ulkoilla. Itse olet väärässä.

Vierailija
19/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo kissa ei syö appelsiinia millään:)!

Vierailija
20/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa voi elää hyvää elämää sisäkissana tai ulkoillen valjaissa / tarhassa. Kissa ei lain mukaan saa olla taajamassa vapaana ulkona.

*

Kissani on sisäkissa, ei ulkoile, turkki kiiltää

Olisi se varmasti onnellisempi jos saisi saalistaa ja paritella vapaasti. Liikuntaakin tulisi aivan eri lailla. Kissa, kolli etenkin voi kulkea monta kilometriä yössä.