Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkeinpä kaikki ihmiset löytäisi suhteen jos eivät olisi niin pinnallisia

Vierailija
31.12.2016 |

Tutustukaa ihmisiin ketkä ei ehkä ihan ensiksi miellytä heistä voi löytyä todella kultainen sydän....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, oma ongelmani taitaa olla ennemmin se, että olen niin syvällinen. Edellytän vahvaa henkistä yhteyttä, yhteisiä arvoja jne.

Vierailija
2/7 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olen pinnallinen, ainakin aluksi koska kenenkään päänsisällekään en kykene näkemään. Mutta aika harva on sen näköinen, ettenkö siksi voisi lähestyä, että ulkonäkö muodostuisi esteeksi. Mutta tämä nyt kuullostaa vähän ufolta, mutta joistain ihmisistä vain säteilee, ettei heidän lviereen halua ensimmäisenä asettua, jos on muitakin vaihtoehtoja. - No joo tuolla säteilyllä tarkoita esimerkiksi sitä, että henkilö haiskahtaa vahvasti vanhalta viinalta ja vaatteet on useampaankin kertaan marinoitu tupakanhajulla, tai jäänyt vaihtamatta puhtaampiin useampaan viikkoon. Mutta myös henkilö jolla silmät seisovat päässä, jotenkin sanosinko oudosti -pupillit koholla, niin vaikka ehkä joku lääke tai lääkitys voinee saadakin se aikaan, niin on minusta hieman pelottavan oloinen, että valitse paikkani mahd. jonkun muun viereltä. Lienenkö sitten hieman arka.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain pysty seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei alunperin miellytä silmää. En vissiin kuitenkaan ole kovin nirso, koska sopivia on aina löytynyt.

Vierailija
4/7 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyään voi enää tutustua kehenkään? Yrittänyt olen mutta ei ketään kiinnosta edes jutella.

Vierailija
5/7 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vain pysty seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei alunperin miellytä silmää. En vissiin kuitenkaan ole kovin nirso, koska sopivia on aina löytynyt.

voi alkaa miellyttää todella paljon enemmän jos tutustuu paremmin

Vierailija
6/7 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeimpä kaikki ihmiset löytäisi kumppanin jos kaikki käyttäytyisi vastuullisesti ja niin että kunnioittaa myös muita kanssaeläjiä.

Kukaan ei halua miestä joka elää kuin teinipoika. Eikä kukaan halua naista joka tekee toisten elämästä pelkkää kriisiä ja nalkutusta.

Vierailija
7/7 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, oma ongelmani taitaa olla ennemmin se, että olen niin syvällinen. Edellytän vahvaa henkistä yhteyttä, yhteisiä arvoja jne.

Jos ei kuitenkaan millään löytyä sellaista, joka vastaa kriteereitä, niin kyllä siinä olisi syytä kohdata itsensä ja miettiä onko loppujen lopuksi itse ajatusmaailmoineen jotain niin erityistä kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan