Millainen imago Prismalla on kansansuussa?
Onko Prisma rikkaiden vai köyhien vai keksituloisten paikka? Onko siellä olevat ihmiset tyylikkäitä vai tavallisia? Työikäisiä vai vanhuksia, lapsiperheitä, sinkkuja?
Kommentit (5)
Prisma on suurimmalle osalle lähinnä ruokakauppa. Kaikki syö ruokaa, niin rikkaat, köyhät kun keskitulosetkin.
Eli ei ole mitään Stockan Herkku-leimaa, mutta kyllä siellä ihan kaikenlaiset ihmiset käy.
S ryhmä on suurin päivittäiskauppa Suomessa, joten Prismassa on käy ihan kaikenlaiset ihmiset. Käyn viikoittain ja olen tyytyväinen valikoimiin. Käyn toki muissakin kaupparyhmissä.-
Vierailija kirjoitti:
Prisma on suurimmalle osalle lähinnä ruokakauppa. Kaikki syö ruokaa, niin rikkaat, köyhät kun keskitulosetkin.
Eli ei ole mitään Stockan Herkku-leimaa, mutta kyllä siellä ihan kaikenlaiset ihmiset käy.
Prisma menestyy siksi, että se on kaikenlaisten ihmisten kauppa.
Vaikea panna paremmaksi, kun ruokakaupasta puhutaan. Siis hinta-laatu- suhteeltaan. Eihän sieltä nyt tuoreita etanoita saa, mutta harvat niitä kaipaa. Minullekin riittävät purkkietanat. Kohta illallahan niitä syödään. Uskoisin, että kun viinit vapautuvat ruokakauppoihin, minulle riittää Prisman valikoima. Pirkka- ja Rainbow- viiniin en usko päätyväni. Onhan Prisman olutvalikoimakin minulle riittävä.
Up