Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti kekkuloin sitten kaupungilla persus pilkottaen :D

Vierailija
31.12.2016 |

Kävin kaupungilla pyörähtämässä äkkiä ostamaan jonkun paidan täksi illaksi. Ekasta liikkeestä löysin kivan, testasin sitä vaan äkkiä päälle en katsonut sen kummemmin. Sitten menin ruokakauppaan ostamaan tarjoiltavia, pyörin siellä hetken aikaa. Äskön tulin kotiin ja aloin sovittamaan paitaa tarkemmin ja kappas, housut oli perseestä revennyt ihan kunnolla 😂 ovat vanhat housut ja kangas oli jo aika haperoa niin repesivät penteleet sitten :D oli vielä lyhyt takki päällä niin et varmasti se pylly vilkku sieltä housuista ja kaiken kukkuraksi mulla on maailman noloimmat mummopikkuhousut kukkakuosilla. Voi luoja oon maailmankaikkeuden noloin ihminen 😂 olin vielä niin itsevarmana liikkeellä kun meikki oli kiva ja tunsin itseni tosi nätiksi. Jestas sentään... On siinä ollut muilla naurussa pidättelemistä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mut nauroin tälle ihan liikaa :D

Vierailija
2/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah älä välitä mulle sattui kerran niin että oli juustonäkkäri mekon persuuksissa koko kauppareissun ajan. Tein koskenlaskija näkkäreitä ja raahasin saaliin soffalle ja laitoin näkkärin juustolla siihen soffan reunalle ja nukahdin. Heräsin aika myöhään ja ryntäsin samointein kauppaan. Yksi näkkäri jumittunut persuuksiin mustaan mekkoon ja oli kesä:)! Olin hortoillut läpi kaupungin keskustan sinne isoon tavarataloon näkkäri persuiksissa ja jonotellut pitkissä jonoissa hartaasti!

Näitä sattuu. Kotona kotva perästä menin sitten vessaan ja kouraisin siitä takaa mekkoa ja käsi osui johonkin karheeseen:)! Voi elämä sitä häpeän tunnetta. Naapurikin vielä oli perässä tullut samaan ovenaukaukseen. Eikä sanonut mitään. Mekko oli siisti ja minä muuten tikissä:)! Mutta se näkkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nälkä mutta ei olekaan enää.

M

Vierailija
4/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei! :D pelkään aina jotain vastaavaa käyneen jos huomaan jonkun tuijottavan

Vierailija
5/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah älä välitä mulle sattui kerran niin että oli juustonäkkäri mekon persuuksissa koko kauppareissun ajan. Tein koskenlaskija näkkäreitä ja raahasin saaliin soffalle ja laitoin näkkärin juustolla siihen soffan reunalle ja nukahdin. Heräsin aika myöhään ja ryntäsin samointein kauppaan. Yksi näkkäri jumittunut persuuksiin mustaan mekkoon ja oli kesä:)! Olin hortoillut läpi kaupungin keskustan sinne isoon tavarataloon näkkäri persuiksissa ja jonotellut pitkissä jonoissa hartaasti!

Näitä sattuu. Kotona kotva perästä menin sitten vessaan ja kouraisin siitä takaa mekkoa ja käsi osui johonkin karheeseen:)! Voi elämä sitä häpeän tunnetta. Naapurikin vielä oli perässä tullut samaan ovenaukaukseen. Eikä sanonut mitään. Mekko oli siisti ja minä muuten tikissä:)! Mutta se näkkäri.

Tää helpotti vähän mun oloa 😂 no kyllä mä joskus vielä nauran tälle mun sattumukselle kun nyt jo vähän naurattaa

Vierailija
6/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa oli enkunopella kerran sukkahousujen sisällä pohkeen kohdalla kolikkoraha .... eikä huomannut sitä koko tuntina:)!

Vierailija
7/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja! :'D Ootte ihania! Repesin täysin tuolle näkkärille.

Vierailija
8/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ette ole tienneet revenneistä housuista tai juustonäkkäristä, te jotka tuolla kaupungilla ootte viipottaneet. Olette kantaneet ihan huomaamattanne itsenne oikeanlaisella tyytyväisyydellä ja se on pääasia! Made my day :D

Vierailija
9/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkanut 7luokalla menkat huomaamattani ,muistan ikuisesti kun huomasin ja muistan vielä housutkin jotka oli jalassa,ja jopa sen vessan missä sen huomasin :D :D oli tullut farkkujen läpi jonkin verran. Ikuisesti tämän jälkeen ollut aina tamppooni/siteitä matkassa vaikka ei pitäisi vuotoa edes olla:D

Vierailija
10/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni taas kunnostautunut töihin mennessä kerran kunnolla : bussissa oli kääntynyt aina seistessään siinä käytävällä että kuka se koputtelee hänen selkäänsä. Eikä ketään näkynyt. No työpaikalle saavuttua selvinnyt että henkari jäänyt roikkumaan takin kauluksesta taakse sitten:)! Ja ruuhkabussi...

Vierailija
11/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa oli enkunopella kerran sukkahousujen sisällä pohkeen kohdalla kolikkoraha .... eikä huomannut sitä koko tuntina:)!

Tästä tuli mieleen, kun olin muutama viikko sitten illalla kotona ja yhtäkkiä housun lahkeesta putosi kortsun kuori. Olin aiemmin sinä päivänä käynyt poikaystävän luona ja ilmeisesti kortsun kuori on joutunut jonnekin housun lahkeeseen. Olin sen jälkeen käveleskellyt kaikessa rauhassa kaupungilla. Onneksi se ei pudonnut missään kaupan kassalla.

Vierailija
12/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus hame ja sukkahousut ei tykänneet toisistaan ja kävellessä hameen helma tarttui sukkiksiin ja nousi vähitellen ylemmäs enkä itse huomannut. Tää tapahtui Englannissa ja yks ystävällinen brittinainen sit sanoi mulle kassajonossa hiljaa et mun hame alkaa olla aika kriittisillä korkeuksilla takaa.

13/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli kaupan kassalla joku puun siemenkota hiuksissa, meinasin sanoa asiasta, mutten sanonutkaan.

Lisää näitä kiitos.

Vierailija
14/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihania lisää!! Muillekin sattunut jaetaan myötähäpeät nyt perinjuurin:)!

Vierailija
15/15 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970-luvun lopulla näin kerran bussissa naisen, jolla oli takahiuksissa iso vaaleanpunainen paplari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi