Jelppistä! Ehdottakaa mulle keskustelunaiheita tyttären appivanhempien uuden vuoden päivälliselle!
Ovat itteään täynnä olevia mulkkuja ja kermaperseitä. Mut jotain sanottavaa pitää keksiä ettei mene taas riitelyksi.
Kommentit (9)
Mikä heidän näkemyksensä on yhtäkkisestä buddhalaisesta valaistumisesta (satori). Päivällisen jälkeen pyydät koko konkkaronkkaa meditoimaan (zazen), jonka jälkeen jatkatte keskustelua kokemuksistanne.
Sano, että vävypojan äidin henki haisee paskalta ja isällään on psoriasis. Kehota olematta koskematta myös kalusteisiin, ettei näpyt tartu. Skoda tai Nissan on myös moittimisen arvoinen...
Jos tyttäresi ja miehensä ovat päivällisellä mukana, niin ÄLÄ ainakaan alkaa keskustelemaan tyttären anopin kanssa mahdollisista tulevista lapsenlapsista. Tai jos lapsenlapsia jo on, niin älä keskustele siitä miten niitä tulisi hoitaa. Älä muutenkaan keskustele anopin kanssa siitä miten lasten tulisi mielestänne elää elämänsä.
Minun anoppini on jo kuollut, mutta muistan vieläkin ne pakolliset tilaisuudet ja ruokailut, jossa mukana oli sekä minun ja miehen vanhemmat. Kuinka äitini ja anoppini oikein lyöttäytyivät yhteen ja yhdessä "neuvoivat" meitä lastenhoidossa. Kun he olivat erikseen he eivät paasanneet yhtä paljon, mutta yhdessä he oikein saivat toisistaan virtaa puuttua lastensa asioihin.
Ajankohtaisissa asioissa riittää päiviteltävää ja jopa kermapepuilla saattaa olla mielipiteitä näistä:
-eutanasia mahdolliseksi
-Euroopan tuhoutuminen ja mamutus
-Juha Sipilän keppostelut
-Saara Aallon uhkea hanuri
Vierailija kirjoitti:
Ajankohtaisissa asioissa riittää päiviteltävää ja jopa kermapepuilla saattaa olla mielipiteitä näistä:
-eutanasia mahdolliseksi
-Euroopan tuhoutuminen ja mamutus
-Juha Sipilän keppostelut
-Saara Aallon uhkea hanuri
Politiikasta tai uskonnosta ei kannata aloittaa juttua, jos ei tunne ihmisiä läheisesti. Listaan ei jää muuta kuin Saara ja eutanasia. Saarakin vain tietyin reunaehdoin, ei kannata ottaa hanuria puheeksi kuin vasta illan edetessä ja skumppapullojen tyhjennyttyä.
Sota tulee pian joten kannattaa hoidattaa peräpukamat äkkiä kuntoon ettei tarvi sitten poterossa kaikkien nähden voidella niitä. Ja voi sitten täysillä keskittyä viiltämään kurkkuja auki vihollisilta ja ampumaan niitä rynkyllä anaaliin kun ei omaa peräreikää hierrä.
Tyttären exät