Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat netti/kirpputorimyyjät

Vierailija
30.12.2016 |

Itse myin netissä peliä. Kerroin ilmoituksessa että peli on tietyn aihepiirin tietovisailu lapsille ja hintaa 2 euroa.
Yksi ostajaehdokas esitti lukemattomia kysymyksiä pelistä. Oli huolissaan sopiiko lapsille tehty peli varmasti lapsille ja oliko pelin suositusikä mielestäni realistinen. Oli huolissaan kysymysten vaikeustasosta ja pyysi esimerkkikysymyksiä. Kaiken kaikkiaan kysymyksiä ja varmisteluita riitti.
Kun pyysi lisäkuvia pelistä (ilmoituksessa mukana olleet eivät riittäneet), lopetin vastailemisen. Tuohon säätämiseen oli mennyt viikkoja. Olin kestänyt kun kukaan muukaan ei ollut kiinnostunut pelistä, mutta lopulta totesin että olen kokonaan myymättä jos on niin vaikeaa. Se peli oli 2 euroa, tuskin olisi kaatanut kyseisen ostajan budjettia vaikka olisikon ollut pettymys.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-kirppiksillä laitan uudenveroista ja kivaa tavaraa pilkkahintaan myyntiin, silti tingitään ja pidetään itsestäänselvänä että suostun. 

Esimerkiksi myin erästä käyttämätöntä elektroniikkaa 5 eurolla, se oli todella mitätön hinta mutta halusin vain päästä nopeasti eroon ja varmistaa ettei korkea hinta karkota ketään. Olin kirjoittanut että pelkästään nouto (minulla ei ole autoa ja jäin jo muutenkin rahallisesti tappiolle). 

No sieltähän tuli heti viestiä "maksan 2 e, sopiiko että tuot sen huomenna seitsemän jälkeen :)". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän