Toivottavasti kaikki naiset pihtaavat yhdessä rintamassa vuonna 2017
Liian moni nainen on livennyt rintamasta, antamisen takia miehet pitävät naisia vain tussunkantotelineinä. Itken onnesta jos suomalaiset naiset sanovat yhdestä suusta 1.1.2018 että haarat pysyi yhdessä koko viime vuoden!
Kommentit (10)
Eli pitää tankata varastoon koko vuoden 2017.
Olen samaa mieltä jos nainen on sinkku. Aina kuvitellaan että sinkku nainen hakee baarista seksiä.
Jotkut typerät lähestyvät varattujakin.
Meillä mies ilmoittautuu mukaan, minä en, vaan haluan seksiä vaikka mieheni ei sitä annakaan!
Vierailija kirjoitti:
Minä rupeen rikkuriksi koska miehet on mukavia.
Lisään tähän itse että nythän minulla riittääkin paaaaljon miehiä kun muut pihtaavat. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos antaa pedolle pikkusormen niin se vie koko käden. Miehet ovat käveleviä aikapommeja, hakkaaminen ja raiskaaminen sujuu niiltä kuin vettä vaan.
Ei ole tollasia miehiä vielä tähän ikään (56) mennessä kohdalle sattunut. Taitaa olla omasta asenteesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos antaa pedolle pikkusormen niin se vie koko käden. Miehet ovat käveleviä aikapommeja, hakkaaminen ja raiskaaminen sujuu niiltä kuin vettä vaan.
Ei ole tollasia miehiä vielä tähän ikään (56) mennessä kohdalle sattunut. Taitaa olla omasta asenteesta kiinni.
Sinulla on käynyt satumaisen hyvä tuuri, siinä kaikki.
Vaimo on pihdannut nyt yli 7 kuukautta teidän kanssa rintamassa. No onneksi kohta on työreissu Tokioon. Sieltä löytyy muutamia ulkomaalaiset hyväksyviä soaplandeja...
No mulla ei ole syytä pihdata!
Rakastamme miehen kanssa toisiamme kuten olemme tehneet kohta 21v ja meillä riittää seksiä molempien tarpeeksi! Jos haluatte pilata oman (ja miehenne) elämän pihdatkaa vaan!
Mulla on ollut onnea kun minäkään en ole koskaan tavannut (enkä tapaillut) paskoja miehiä. Ihania, ystävällisiä, turvallisia, seksuaalisia ja intohimoisia kyllä!
N 56v minäkin
En todellakaan aio pihdata eikä miehenikään,25v nautittu yhdessä seksistä ja himoitaan yhä toisiamme,seksi on aivan ihanaaja rentouttavaa,akut lataantuu,ja on kuin yhtä sielua myöten kunhan kumppani on se oikea.