Suomalaisten järjettömän pitkät lomat
Ihan oikeasti, ei missään menestyvässä maassa lomailla ku Suomessa. Joulunalusviikolta loppiaiseen. Juhannuksesta elokuuhun. Ja siihen päälle syysloma ja talvilomalla keväällä, kumpikin viikko.
Siinä on todellinen kestävyysvaje.
Kommentit (6)
Milläs alalla muuta kuin kansanedustajilla on noin pitkät lomat?
Eitavan duunarilla ole kuin talvella viikko ja kesällä neljä viikkoa.
En tiedä ketään kenellä olisi tuollaiset lomat paitsi opettajat. Itse olen tänä vuonna pitänyt kaksi viikkoa kesälomaa, syksyllä päivän ja nyt joulun välipäivät. Lomaa yhteensä viisi viikkoa vuodessa, joten ei siitä olla puoltakaan tuosta ap:n luettelemasta määrästä lomalla.
Jaa, kyllä mulla on vain 4 viikkoa kesällä ja 1 talvella... ja siinä onkin sumplimista ja säätämistä kun koulusta on syysloma ja joulun välipäivät sekä kesällä 9 viikkoa.
Parempi vaan et on pitkät lomat. Nytkin ihmisiä palaa loppuun ja tulee uupumusta.
On pitkät lomat juu. Kerro, miksi se juuri se asia tuottaa kestävyysvajeen? Työajan pidentäminen ei äärettömästi lisää työtehoa.
No vittu jaa mulla on vaan 12 päivän joululoma koulusta eikä tässä ajassa ehdi paskaakaan rentoutua kun heti tulostatulostatulostakokeitakokeitakokeitaesseekirjallisuustyöpowerpointsanakokeetesitelmäx3405858kokeitatulostaesseeesseeeseesssedssekirjjalisssuuustyökokeita