Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten järjettömän pitkät lomat

Tosimies666
29.12.2016 |

Ihan oikeasti, ei missään menestyvässä maassa lomailla ku Suomessa. Joulunalusviikolta loppiaiseen. Juhannuksesta elokuuhun. Ja siihen päälle syysloma ja talvilomalla keväällä, kumpikin viikko.

Siinä on todellinen kestävyysvaje.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu jaa mulla on vaan 12 päivän joululoma koulusta eikä tässä ajassa ehdi paskaakaan rentoutua kun heti tulostatulostatulostakokeitakokeitakokeitaesseekirjallisuustyöpowerpointsanakokeetesitelmäx3405858kokeitatulostaesseeesseeeseesssedssekirjjalisssuuustyökokeita 

Vierailija
2/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs alalla muuta kuin kansanedustajilla on noin pitkät lomat?

Eitavan duunarilla ole kuin talvella viikko ja kesällä neljä viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään kenellä olisi tuollaiset lomat paitsi opettajat. Itse olen tänä vuonna pitänyt kaksi viikkoa kesälomaa, syksyllä päivän ja nyt joulun välipäivät. Lomaa yhteensä viisi viikkoa vuodessa, joten ei siitä olla puoltakaan tuosta ap:n luettelemasta määrästä lomalla.

Vierailija
4/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mulla on vain 4 viikkoa kesällä ja 1 talvella... ja siinä onkin sumplimista ja säätämistä kun koulusta on syysloma ja joulun välipäivät sekä kesällä 9 viikkoa.

Vierailija
5/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan et on pitkät lomat. Nytkin ihmisiä palaa loppuun ja tulee uupumusta.

Vierailija
6/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkät lomat juu. Kerro, miksi se juuri se asia tuottaa kestävyysvajeen? Työajan pidentäminen ei äärettömästi lisää työtehoa.