Miehen käytös yhden illan jutussa
Mies kehuu useaan otteeseen kuinka huikeaa ja täydellistä seksi oli. Johtuuko tämä vuolas kehuminen humalasta vai mistä, koska jälkeenpäin ei vastaa viestiin?
Kommentit (18)
No se nyt vain on jotain mitä sanotaan jotain sanoakseen.
Se että seksi oli hyvää, ei tarkoita vielä sitä, että haluis tavata uudelleen. Ja miehet ei harrasta viestittelyä samallalailla ku naiset eli jättävät helposti vaan vastaamatta, jos ei kiinnosta...
Kyllä kuulet siitä, kun seuraavan kerran sillä panettaa kännissä.
Miksi pitäisi vastata yhdenyönjuttujen viesteihin? Olen itse nainen, ja vaikka seksi olisi taivaallista, en tahdo olla yhdenyönjuttuihin uudestaan yhteydessä.
Kiitti kommenteista, näin vähän ajattelinkin..
Ja ymmärrän pointin ettei yhden illan jutuista halua kuulla jälkikäteen mitään. Mutta oma viestini oli vain tyyliin "oli hauskaa, kaikki ok?" (Ei mitään treffikutsuja ja lähinnä oman humalatilan takia kyselin kun muistikuvat vähän hatarat..) kyllä mun mielestä aikuinen mies voisi tuohon vastata että kaikki ok 😊
Ap
Ot, mutta miten ihmiset pystyy harrastamaan kännissä "taivaallista" seksiä? Multa ainakin katoaa alakerrasta kaikki tunto parin viinilasin jälkeen, joten siksi harrastankin seksiä ainoastaan selvinpäin, koska haluan tuntea jotain.
Ilmiselvästi toivot että teistä voisi tulla jotain.
Siinä voi olla ristiriitaa että mies kertoo seksin olevan hänelle niiin tärkeää, ja oli niiin hyvää. Sitten huomaatki, että kerran pari kuussa riittää sille. Höh
Vierailija kirjoitti:
Ot, mutta miten ihmiset pystyy harrastamaan kännissä "taivaallista" seksiä? Multa ainakin katoaa alakerrasta kaikki tunto parin viinilasin jälkeen, joten siksi harrastankin seksiä ainoastaan selvinpäin, koska haluan tuntea jotain.
Ei yhdenyönjuttuja ole pakko harrastaa kännissä. Itse tosin olen kiihkeämpi ja nautin seksistä enemmän humalassa kuin selvinpäin. N22
Piti kirjoittaa kiimaisempi, eikä kiihkeämpi :D -11
Mies oli tyytyväinen omaan seksisuoritukseensa ja odotti sinun kehuvan häntä.
Se miekkonen miettii tuota "kaikki ok?" -kohtaa. Että kyseletkö, tarttuiko tauti tms. Miksi muuten tuollaista kysellään.
Miksi seksin jälkeen pitää kysellä että onko kaikki ok, eihän se mikään auto-onnettomuus ole...
Vierailija kirjoitti:
Ja ymmärrän pointin ettei yhden illan jutuista halua kuulla jälkikäteen mitään. Mutta oma viestini oli vain tyyliin "oli hauskaa, kaikki ok?" (Ei mitään treffikutsuja ja lähinnä oman humalatilan takia kyselin kun muistikuvat vähän hatarat..) kyllä mun mielestä aikuinen mies voisi tuohon vastata että kaikki ok 😊
Ap
Miksi laitoit tuollaisen viestin? Täysin turha viesti. Mies sai pantua naista, tottakai hänellä on kaikki hyvin. Ei sitä tarvitse varmistella, mitä hittoa.
Mies varmaan tulkitsi viestisi niin että sinä yrität väkisin pitää keskustelua yllä ja luoda jonkinlaista suhdetta. Hän ei ole kiinnostunut sinusta, hän sai jo kaiken mitä sinulta halusi. Hän ei vastaa, koska ei halua vahingossakaan rohkaista tuollaista ei-kiinnostavaa naista roikkumaan itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies kehui sinua seksin aikana, koska halusi varmistaa sinun hyvän fiiliksesi. Seksitilanteessa kannattaa olla kohtelias, sillä kun naisella on kivaa, hän ei päätä heittää miestä kesken panon pihalle jne.
Tämä ei tarkoita että mies valehteli seksin laadusta, todennäköisesti seksi oli hänestä oikeasti hyvää. Tämä vain selittää sen, miksi hän sanoi kehut ääneen eikä tyytynyt ajattelemaan niitä mielessään.
.
Vaikka seksi oli ihan hyvää, mies ei välitä sinusta sen enempää. Syy voi olla aivan mikä tahansa emmekä me pysty sitä arvailemaan.
Kun laitat tuollaista viestiä perään, siitä tulee vaikutelma että ihastuit mieheen ja haluat pitää yhteyttä. Mies ei vastaa koska haluaa tehdä nopeasti selväksi sinulle, ettei ole kiinnostunut.
Minustakin viestisi oli vähän kummallinen, tai siis ei tuollaista ole mitään syytä kysyä. Minustakin vaikuttaa että pohjimmainen tarkoituksesi oli jatkaa yhteydenpitoa ja nähdä uudestaan (ja kun vielä tulit nettiinkin harmittelemaan).
Eräs miespuolinen kaveri kertoi kehuvansa kaikkia, koska eihän sitä ikinä tiedä milloin koittaa se päivä, kun kukaan kiinnostava ei ehdikään panemaan ja pitää kaivaa naftaliinista niitä vähemmän kiinnostavien puhelinnumeroita.
Saattoi olla ihan tottakin. Muu ei vaan sitten kiinnosta.