Ostitteko lahjan rakastajallenne/rakastajattarellenne, saitteko lahjan häneltä?
Kommentit (16)
Sain arvokkaan viinipullon. Mies on töissä eräässä monopoliyhtiössä. Hän sai fantasiansa.
Alusvaatesetin ja kuoharipullon sain. Annoin miestentuoksun ja deodorantin.
Minä sain kengänkuvan peppuun koska vaimo synnytti. Hän sai käsirasvaa :D
Toista joudun muistuttamaan asiasta, kun seuraavan kerran tapaamme. Toinen kieltäytyi nauraen, kun kysyin, hankinko.
Sain samppanjapullon koska piti hankkia jotain jota ei voi viedä kotiin. Neidille ostin korun koska hänellä ei ole toista miestä joka paheksuisi kyseistä lahjaa.
Mulle ei tullut mieleenkään että ois pitänyt lahja hankkia.. Toivottavasti hän ei ole hankkinut minulle mitään. Olen kyllä sanonut hänelle, että en tykkää lahjoista eikä minulla ole niitä tapana antaakaan.
Me vain pantiin toisiamme hotellissa.
Ei ole sellaista. Olen onnellisesti avioliitossa.
Sain nilkkakorun, miesystäväni tykkää jaloista.... Hän sai Tom of Finland kassin...
Vierailija kirjoitti:
Sain nilkkakorun, miesystäväni tykkää jaloista.... Hän sai Tom of Finland kassin...
Uuuhhh!
Annoin, pitkävartiset käsityönä tehdyt villasukat.
En saanu mitään, en edes pitää yhteistä lasta. Erottiin
Sain 1000 euron lahjakortin elektroniikkaliikkeeseen. Odotin kyllä lahjakorttia alusvaateliikkeeseen. No, mies on insinööri, joten...
Vierailija kirjoitti:
Teette syntiä.
Herää jo!
Vierailija kirjoitti:
Sain 1000 euron lahjakortin elektroniikkaliikkeeseen. Odotin kyllä lahjakorttia alusvaateliikkeeseen. No, mies on insinööri, joten...
LOL
Minä annoin kondylooman, hän herpeksen. Lahjojen kierrätys kunniaan!