Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että saan mielihyvää kun entiset kiusaajani joutuvat palvelemaan minua paskaduuneissaan!

Vierailija
28.12.2016 |

Kaupan kassalla, tarjoilijana jne. Minä sen sijaan olen menestynyt elämässäni ja nautin siitä täysillä.

Tiesin kyllä jo silloin että tämä päivä tulisi, ja se oli voimavarani itsetuhoisia ajatuksia vastaan tuolloin. Nyt otan tästä ilon irti.

XD

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch and i like her. -ap

Vierailija
2/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida nauttia kovin täysillä kun tuollaisia juttuja muistelet.

Kiusaajilla on edelleen valta sinuun, häpeällistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä muistella tarvitse. Kyllä ne muistuvat mieleen ihan itsestään kun tietyn naaman näkee edessään. Kiusaaminen ei unohdu koskaan. Mutta katkera en ole, olen tyytyväinen elämääni. Mutta yhtä lailla olen tyytyväinen siihen, että jonkinlainen karman laki tässä näyttää toteutuneen.

Vierailija
4/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera, syrjäytynyt kiusattu jakaa taas fantasioitaan Vauva-palstalle, koska kuvittelee, että joku täällä uskoo noihin juttuihin. Surullista.

Vierailija
5/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara?

Vierailija
6/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia käyn itse Clas Ohlsonilla vaikka harvemmin ostan mitään. Kiva juoksuttaa ja pojitella entistä koulukiusaajaa.

Vierailija
7/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että et ole koskaan itse joutunut kiusatuksi. Ei kiusaamista tarvitse "muistella", kuten sitä ei myöskään voi unohtaa. Se on arpi jota kannetaan läpi elämän, mutta se ei tarkoita sitä, että kiusaajilla olisi "valta sinuun".

Vierailija
8/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera, syrjäytynyt kiusattu jakaa taas fantasioitaan Vauva-palstalle, koska kuvittelee, että joku täällä uskoo noihin juttuihin. Surullista.

Juokse, poika, juokse! Hae ne toisenlaiset paristot sieltä! Ei, eivät ne noitakaan ole! Vauhtia nyt, hopi hopi! :D

Vierailija
9/9 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia käyn itse Clas Ohlsonilla vaikka harvemmin ostan mitään. Kiva juoksuttaa ja pojitella entistä koulukiusaajaa.

XD