Tiedän ruman tietokone nörttimiehen joka on alle 170cm pitkä ja n. 10kg ylipainoinen. Mies seurustelee naisen kanssa joka valmistuu pian lääkäriksi ja nainen on ihan sievä ulkonäöltä
Palstan mukaan moinen ei voi olla mahdollista koska naisen taso on niin paljon parempi kuin miehen! Miehellä on myös pieni kulli että sekään ei voi olla syynä miksi nainen on kelpuuttanut miehen. Palstalla on hyvin vääristynyt käsitys kaikesta, toki joissakin jutuissa on pointtinsa mutta silti täältä saa hyvin vääristyneen kuvan todellisesta elämästä
Kommentit (20)
Mistä tiedät kullin olevan pieni? (Oleellisin kysymys heti kärkeen!)
Eihän tuo kerro miehen sosiaalisista taidoista, pankkitilistä ja luonteesta mitään? Kukaan ei ole koskaan sanonut palstalla, että miehissä ulkonäkö on se ykkösjuttu. Sitä paitsi lääkärit ovat aivan hillittömiä nörttejä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus harrastanut seksiä kyseisen miehen kanssa
ap
Ei alfamiehiä riitä kaikille. Eikä varsinkaan moneksi vuodeksi.
Eli nyt iski kateus ja mustasukkaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo kerro miehen sosiaalisista taidoista, pankkitilistä ja luonteesta mitään? Kukaan ei ole koskaan sanonut palstalla, että miehissä ulkonäkö on se ykkösjuttu. Sitä paitsi lääkärit ovat aivan hillittömiä nörttejä itsekin.
Asun pienellä paikkakunnalla niin tavallaan tunnen miehen ja oon sen kanssa joskus viettänyt aikaa ja pannutkin. Sillä ei ole mitenkään erikoiset sosiaaliset taidot, normaali tai jopa hiukan tylsä tyyppi mun mielestä. Sitten se on myös köyhä, ikuinen opiskelija ja suvulta ei perintöä luvassa. Se mua ihmetyttää miten ihan nätti nuori nainen joka opiskelee lääkäriksi tyytyy kohtuu tylsään, rumaan ja köyhään mieheen kun voisi saada melkein kenet tahansa. Niin mua huvittaa tämä palsta kun täällä aina sanotaan ettei alle 170cm mies voi saada parisuhdetta ja auta armias jos on köyhä niin ei toivoakaan :D Tiedän myös muita alle 170cm miehiä jotka on suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun pienellä paikkakunnalla niin tavallaan tunnen miehen ja oon sen kanssa joskus viettänyt aikaa ja pannutkin. Sillä ei ole mitenkään erikoiset sosiaaliset taidot, normaali tai jopa hiukan tylsä tyyppi mun mielestä. Sitten se on myös köyhä, ikuinen opiskelija ja suvulta ei perintöä luvassa. Se mua ihmetyttää miten ihan nätti nuori nainen joka opiskelee lääkäriksi tyytyy kohtuu tylsään, rumaan ja köyhään mieheen kun voisi saada melkein kenet tahansa. Niin mua huvittaa tämä palsta kun täällä aina sanotaan ettei alle 170cm mies voi saada parisuhdetta ja auta armias jos on köyhä niin ei toivoakaan :D Tiedän myös muita alle 170cm miehiä jotka on suhteessa.
tämä oli ap
Sori muru, en usko paskapuheitasi. Heikot yrityksesi värittää fantasiaasi noilla "olen itsekin pannut häntä, niin tiedän hänestä ja hänen munan koostaan kaiken" jutut paljasti juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä panit tuon köyhän, tylsän ja ruman miehen kanssa? Taitaa olla ihan haluttu tapaus, kun noinkin paljon suosiota löytyy. Harmittaako noin kovasti kun valitsi nätin lääkärin sinun sijaan? Hommaa itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus harrastanut seksiä kyseisen miehen kanssa
ap
Miksi harrastit seksiä ruman tietokone nörttimiehen joka on alle 170cm pitkä ja n. 10kg ylipainoinen kanssa?
Uskoisin että vastaus tähän kysymykseen on avain Pandoran lippaaseen palstan lukuisille rumille nörttimiehille.
Vierailija kirjoitti:
Ei alfamiehiä riitä kaikille. Eikä varsinkaan moneksi vuodeksi.
No voisi silti ottaa tavallisen miehen eikä mitään betavässykkää joka osaa puhua vaan tietokoneista ja mieluiten puhuisi vaan niistä. Joskus kun sen kanssa juttelee tietokonejutuista niin se selittää ihan tohkeissaan, vähän sillein pikkulapsi tulee mieleen joka on oivaltanut jotain ja silmissä sellainen kiilto ja näkee tyypistä että nyt on mieluinen keskustelun aihe. Sitten kun alkaa jutella muusta niin into häviää, äänensävy muuttuu ja katse muuttuu tylsistyneeksi ja jotenkin heti saa vaikutelman että enää sitä ei kiinnosta puhua mitään :D
Ap
Miksi harrastit seksiä kyseisen miehen kanssa, maksoiko se vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä panit tuon köyhän, tylsän ja ruman miehen kanssa? Taitaa olla ihan haluttu tapaus, kun noinkin paljon suosiota löytyy. Harmittaako noin kovasti kun valitsi nätin lääkärin sinun sijaan? Hommaa itsetunto.
Siitä on jo 5v kun pantiin. Ei ollut ylipainoinen silloin ja oltiin otettu vähän alkoo kaveriporukassa. Tuli yllätyksenä kalun koko tai siis se miten pieni oli. Ja ei harmita yhtään! Facebookissa uusin kuva niin jätkä vanhentunu 20 vuodella ja ruma kun mikä, kaikkeen sitä nuorena sekaantuu
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastit seksiä kyseisen miehen kanssa, maksoiko se vai?
olin humalassa ja epätoivoinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sori muru, en usko paskapuheitasi. Heikot yrityksesi värittää fantasiaasi noilla "olen itsekin pannut häntä, niin tiedän hänestä ja hänen munan koostaan kaiken" jutut paljasti juttusi.
Ei oo pakko uskoa mutta en puhu paskaa
Mistä ap tietää miehen kullin koosta mitään?
FlaavioB kirjoitti:
Se on se RAHA
Mies on köyhä. Nainen sen sijaan tulee tulevaisuudessa tienaamaan ihan vitusti kun lääkäriksi valmistuu.. Täähän mua ihmetyttää että mitä se nainen näkee siinä jätkässä. Jätkän omaa tasoa vastaava nainen on just joku värikäs pipsa (joka muuten omaa myös miehen vaikka on sairaalloisen yipainoinen :o)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tietää miehen kullin koosta mitään?
Et lukenut aiempia viestejä? Villissä nuoruudessa pantiin
ap
oho otsikko ei mahtunut kokonaan, niin nainen valmistuu pian lääkäriksi