Mitä ajattelet jos 185 cm pitkällä miehellä on 150 cm pitkä nainen?
Kommentit (39)
Ai niin, nainen on myös hoikka ja siro.
Mies on todennäköisesti pedofiili.
Miten seksi toimii tuollaisessa parisuhteessa? Tarkoitan että jos naisen nainen on muutenkin pieni kun pituudeltaan ja mies normimitoissa niin sehän sattuu kamalasti.
Että mies taitaa tykätä lapsen kokoisista
Tämä tulee varmasti aloittajalle yllätyksenä: en ajattele yhtään mitään heistä.
Ajattelen mahdollisesti kauppalistaa tai Wilmaviestejä, työasioita, rakkauselämääni, maailmantilannetta, ilmastonmuutosta ym.
Ajatteletko itse jotain erityisetä, jos näet normaalipituisen miehen ja lyhyen naisen yhdessä? Ilmeisesti, koska tuskin muuten tekisit aloituksen aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee varmasti aloittajalle yllätyksenä: en ajattele yhtään mitään heistä.
Ajattelen mahdollisesti kauppalistaa tai Wilmaviestejä, työasioita, rakkauselämääni, maailmantilannetta, ilmastonmuutosta ym.
Ajatteletko itse jotain erityisetä, jos näet normaalipituisen miehen ja lyhyen naisen yhdessä? Ilmeisesti, koska tuskin muuten tekisit aloituksen aiheesta.
Täällä toinen kaltaisesi. En ymmärrä tällaista ajattelua ollenkaan. Ainoastaan ap:n typerä ajatusmaailma ihmetyttää. Eikö mitään tärkeää ole elämässä?
En yhtään mitään kun ei asia minulle tippaakaan kuulu eikä minuun mitenkään vaikuta.
No. Hehän ovat sitten melkein samanpituisia kuin minun vanhempani , joilla pituuseroa on hieman enempi. - Mutta mitä sitä muuta osaisi ajatella? - Pituus kertoo loppu viimein aika vähän ihmisestä, tai esimerkiksi hänen luonteestaan. Toki niin, että aika harvoin olen nähnyt pariskuntaa, jossa tuo pituusero on toisin päin noin merkittävä. - pitäsikö tästä nyt sitten yleistää, että naiset preferoivat enempi itseään pidempiä miehiä ("isoja turvallisa, vahvoja ja suojelevia..?) ja mieheti itseään lyhempiä naisia (siroja, keveitä hempeitä?)
Nainen tarvitsee jonkun joka ylettyy ylähyllylle ja mies jonkun joka nuohoaa alakaapit.
Ihan sama, mitä ihmiset ajattelee. Meillä on 2 kaunista, tervettä lasta ja ne molemmat on äitiään pidempiä:)
Entä jos 185 cm pitkällä naisella on 150 cm, tai sanotaan nyt 160 cm pitkä mies?
Minä varmaan miettisin, mitä laitan tänään ruoaksi.
En ajattele yhtään mitään. Näin reilu kolmikymppisenä jo tiedän että pituudella ei ole yhtään mitään merkitystä. Se on teiniajan juttuja tuo ihmisten pituuksien miettiminen ja vertailu. Pituus on kuitenkin vain yksi ominaisuus ihmisessä ja niitä on myös tuhansia muita, joista tärkein on ehdottomasti persoona.
Tulisi kyllä mieleen että mies yrittää jotenkin pönkittää miehisyyttään tuolla kääpiönaisella :D Yrittää olla pitkän näköinen, vaikka on normaali. 170 cm normaalikokoisella naisella ei onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi toimii tuollaisessa parisuhteessa? Tarkoitan että jos naisen nainen on muutenkin pieni kun pituudeltaan ja mies normimitoissa niin sehän sattuu kamalasti.
Voin kertoa sulle tämän, koska olen ollut naisena tuollaisessa suhteessa. Isolla miehellä oli pieni muna. Muita ongelmia seksissä ei ollut, mutta ratsastus ei onnistunut, kun miehen ympärysmitta oli niin suuri (siis miehen, ei munan!).
Jos nyt jotain ylipään mietin, varmaan sitä että pariskunnalla taitaa olla suunnilleen sama pituusero kuin meillä. Meistä molemmat tosin on sen 15 cm pidempiä kuin otsikossa.
Pitäisikö 150-senttisten naisten sitten oikein varta vasten etsiä lyhyenpuoleisia miehiä itselleen, jotta kenenkään ei tarvitsisi ajatella mitään?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö 150-senttisten naisten sitten oikein varta vasten etsiä lyhyenpuoleisia miehiä itselleen, jotta kenenkään ei tarvitsisi ajatella mitään?
Pitäisi, jos he olisivat lojaaleja pitkille naisille. Samalla lyhyillä miehilläkin olisi saumaa saada edes joku nainen, kun heitä ei parisuhdemarkkinoilla kylmästi ohitettaisi.
"Ihminen ihastuu ihmiseen, ei pituuteen" olis muuten järkevä väite, ellei merkittävän moni pieni ja siro nainen kulkisi yli 185-senttisen miehen käsipuolessa. Ja samalla lyhyet miehet (alle 170 cm) jää systemaattisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
"saavat todennäköisesti lyhyitä lapsia, toivottavasti ei synny poikia."
Eikös tuosta kombosta tule tdnk varsin keskipituisia.
"saavat todennäköisesti lyhyitä lapsia, toivottavasti ei synny poikia."