Renkaalla raskaaksi?
Hei!
Onko täällä ketään, joka olisi itse tullut tai tietäisi jonkun joka on tullut Nuvaring-ehkäisyrengasta käyttäessään raskaaksi? Mulla on rengas nyt neljättä kiertoa käytössä ja tähän asti on mennyt kaikki ok. Oon noudattanut tunnontarkasti käyttöohjeita eikä mitään sivuvaikutuksia oo tullut. Tyhjennysvuotokin oli suht normaali viimeksi (vaikka ei siitä paljoa tiedä, kun rengas tuntuu niukentavan menkkoja aikalailla).
Ongelmana onkin nyt se, että viikon ajan mulla on ollut epäilyttävän tuttu etova olo, vaikkakin paljon lievempänä kuin esikoista odottaessa ja lisäksi alavatsassa on parina viime päivänä tuntunut nipistävää kipua vähän väliä. Mietin siis tässä, voiko olla mahdollista olla raskaana tuon renkaan kanssa ? Muita vaihtoehtojahan on tietty aina mahatauti (ei oikein siltä tunnu kuitenkaan) ja joku tulehdus joka aiheuttaa nipistyksiä. Vaihtoehtoina on luottaa, että ehkäisy toimii tai hakea testi (luultavasti turha) apteekista.
Ymmyrkäisenä, Viivi
Kommentit (2)
Aloitin näköjään uuden viestiketjun vahingossa, vaikka tarkoitus oli vastata tähän. eli siis
huh huh!
Enpä tiedä oliko tuo toivomani vastaus... vaikka toisaalta suunnitelmissa on kakkosen yrityksen aloittaminen tänä vuonna, joten ei kai niin väliä olis vaikka oliskin raskaana... tarkemmin ajatellen olis aika ihanaa :o) Taitaa pitää se testi hakea ennen kuin ehtii alkaa haaveilla turhia. Ykköstä kuitenkin yritettiin aika kauan.
Onko muilla kokemuksia?
tällä odotellaan " rengas" vauvaa syntyväksi elokuussa joten hyvinkin on mahdollista...
käytin rengasta täysin ohjeiden mukaan, ja silti napsahti +, oli tosin ihana yllätys!
t.toinen viivi ja tiitiäinen