Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvaidea: Ihminen elää yksin jossain korpimökissä ja ainoa keskusteluyhteys muihin ihmisin olisi av-palstalle kirjoittelu!

Vierailija
28.12.2016 |

Mitä mieltä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä kauhuelokuva? Vai surullinen draama?

Vierailija
2/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mun elämästäkö leffa... On melko tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Laita kässäriin sitten niin, että kaikki nämä häiriköt on saman erakon käsialaa. Ei tarvitse kuin vetäistä yksi "piuha poikki".

4/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalostaisin ideaa scifimpään suuntaan.

Maailmalopun tunnelmissa, joko tuho tulossa tai ollut, muutamia ihmisiä selvinnyt. Ja tietenkin AVn kaikkivoipat ja - tietävät oraakkelit. AVlla on tieto, "apu" ja keskusteluyhteys toisiin kurjiin.

Vierailija
5/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehen kasvutarina?

Vierailija
6/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3562 kirjoitti:

Jalostaisin ideaa scifimpään suuntaan.

Maailmalopun tunnelmissa, joko tuho tulossa tai ollut, muutamia ihmisiä selvinnyt. Ja tietenkin AVn kaikkivoipat ja - tietävät oraakkelit. AVlla on tieto, "apu" ja keskusteluyhteys toisiin kurjiin.

Täällä ei ole tietoa.

Vierailija
7/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehen kasvutarina?

Loppukohtaus:

http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11859/normal__MG_9498.jpg

Vierailija
8/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta selviäisi, että se sama tyyppi kirjoitti kaikki viestit ja av pyörii ennen ydintuhoa Sanoman hallusta korpimökkiin pelastetulla serverillä.

Vierailija
9/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täähän olisi dokumentti palstapersusta.

Vierailija
10/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä elokuvassa tapahtuisi? Ei ole visuaalisesti kovin kiinnostavaa, jos vaan joku istuu mökissä koneen äärellä.

Vierailija
11/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä elokuvassa tapahtuisi? Ei ole visuaalisesti kovin kiinnostavaa, jos vaan joku istuu mökissä koneen äärellä.

Voishan se erakko välillä viedä lintulaudalle jyviä ja käydä paskahuussissa.

Vierailija
12/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tehdä elokuvaksi, jos tapahtumat sijoittuu keskustelupalstalle. Epäelokuvallinen.

Vierailija
13/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voisi tehdä niin, että keskustelupalstan viestit avaisivat sitten näkymän jonkun toisen elämään. Vähän niinkuin muissakin sen lajityypin elokuvissa, joissa seurataan näennäisen satunnaisten ja toisiinsa liittymättömien ihmisten elämää rinnakkaisina tarinoina. Ne olisi kuvattu sellaisella sanotaanko sitä first person camera-tyyliseksi, jossa sitä tapahtumien kokijaa ei näytetä vaan kaikki näkyy hänen näkökulmastaan. Sitten jossain kohti ihmisten kohtalot risteäisivät ja niitä voitaisiin näyttää eri näkökulmista. Yhtenä ideana voisi olla, miten paljon lukijan subjektiivinen tulkinta vaikuttaa mielikuvien tasolla. Ei ap

Vierailija
14/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vois olla musta se leffa. Mä tosin elän täällä äipän kellarissa, mutta en mä täältä oikeestaan poistu ja tää voorumi on ainoa missä mä käyn. Noh, pelaan mä counter strikeä kans, mutta ei sitä lasketa .

Vierailija
15/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän sitä on actionia sitten.

Vierailija
16/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän saisi draamaa, kun päähenkilön ainoa kontakti ulkomaailmaan on av ja se on myös ainoa totuus. Päähenkilö voisi vaikka olla sairaalloisen tarkka omasta karvankasvustaan ja elokuvassa voitaisiin näyttää, kuinka päähenkilö kokeilee kyykkyvatkausta tai vaipuu epätoivoon maritettuaan koko vaatekaappinsa. Päähenkilö kokee alemmuutta ollessaan työtön ja paikkaa tätä poimimalla sankotolkulla marjoja ja huhkimalla risusavotassa. Mutta mikään ei kelpaa armottomalle av-raadille, niinpä loppukohtauksessa hän näpytteleekin "En jaksa enää elää :(" viestin aaveelle.

Vierailija
17/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän sitä on actionia sitten.

Huussin nurkalla väijyy tietenkin nälkänen susilauma ja erakko käyttää käpyjä vessapaperina.

Vierailija
18/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja tylsä leffa kun ketjuja kuitenkin poistetaan, ei päästäisi loppukliimaksiin tästä syystä.

Vierailija
19/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vois olla musta se leffa. Mä tosin elän täällä äipän kellarissa, mutta en mä täältä oikeestaan poistu ja tää voorumi on ainoa missä mä käyn. Noh, pelaan mä counter strikeä kans, mutta ei sitä lasketa .

Pitääkö äitis sua vankina? Vai, miksi sä kellarissa pönötät?

Vierailija
20/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä aika tyhmiä ja mielikuvituksettomia, jos luulette ettei leffassa voisi näyttää muitakin kirjoittajia.

Totta kai erakkoa näytettäisiin, mutta myös kilttimies, sössö, se helsinki jenkkilä pettäjämiehensä patja, wt-nainen, pettäjän vakooja ja moni muu hahmo näkyisivät.

Vai muka epävisuaalinen leffa. Niinhän se voi yksinkertaisesta tuntua, kun ei ole mielikuvitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän