Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi eilen epäilevänsä minua psykopaatiksi

Vierailija
28.12.2016 |

Puhun pääosin totta, mutta saatan joskus huijata muita huvittaakseni itseäni. Käyn mielessäni pitkiä keskusteluita ihmisten kanssa ja suunnittelen etukäteen, kuinka keskustelut menevät. Näiden suunnitelmien perusteella sitten ohjailen keskustelua. Mietin usein skenaarioita, miten joku voisi tehdä jotakin laitonta: esimerkiksi tehdä ryöstön tai tappaa ihmisen.

Ylireagoiko mieheni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni myös sanoo, että on huolestuttavaa, kun hän ei tiedä ollenkaan puhunko joskus totta vai vitsailenko... Ap

Vierailija
2/6 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miehesi" taitaa asut pääsi sisällä ja olla fyysisessä todellisuudessa sama henkilö kuin sinä itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Diagnoosi voi olla hiukan väärä, ehkä olet sosiopaatti.

Vierailija
4/6 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei epäile, vaan tietää että olen sosiopaatti.

Vierailija
5/6 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"miehesi" taitaa asut pääsi sisällä ja olla fyysisessä todellisuudessa sama henkilö kuin sinä itse?

No olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, jos miestäni ei oikeasti ole olemassa ja maailma, jossa elän, on jonkinlainen mieleni luova illuusio ja todellisuudessa makaankin sairaalassa koomassa tai pöpilässä lääkittynä. Eli kyllä, harhaisuuttakin olen harkinnut. Mutta mikäli tilanne ei ole edeltävänlainen, niin minulla on oikeasti mies. Ap

Vierailija
6/6 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Diagnoosi voi olla hiukan väärä, ehkä olet sosiopaatti.

Käyttäydyn kyllä pääosin yleisen protokollan mukaan. Mielen sisäinen maailma nyt on mitä on. Vituttaa kyllä, kun moni kuvailee minua mukavaksi ihmiseksi. Ajattelen silloin, kun vain tietäsitte, mitä kaikkea päässä pyörii... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän