Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nadia Ammouri hiukset. Apua!

Vierailija
28.12.2016 |

Siis ihan oikeasti. Mikä tämän naisen tukkaa vaivaa?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Amin-Asikaiselle-vauvaa-odottava-Nadia-Am…

Likainen, rastat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tämä nainen puhuu luonnollisuudesta kerta toisensa jälkeen ja siltikin hänellä on meikit naamassa lähes joka kuvassa + HIUSJATKOT/LISÄKKEET! ja samaan aikaan mainostaa hiusvita tuotteita luonnonkauniiden hiusten omistajana :D :D :D

Vierailija
2/9 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuvassa näyttää, kuin olisi maalattu tuo hiusraja. Jännä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää varmaan sellaista tummaa hiuspuuteria ja jostain syystä tekee myös hiusrajat sillä, on sen verran tuhnuisen näköinen tuo tukka.

Vierailija
4/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo olevansa julkisuuden henkilö :D, Ööö... Onko sitä julkisuuden henkilö kun on ollut mukana yhdessä tv ohjelmassa, Paratiisihotelli? Kirjoittaa myös olevansa mukana julkisuudessa mukana muissakin ohjelmissa avopuolisonsa kanssa. Niinku missä ohjelmissa? Avopuoliso on vain ex hyvän tason urheilija, ei julkkis. Ja nyt neiti tekee kaikkensa päästäkseen julkisuuteen jotta voi sanoa itseään julkkikseksi. Huvittavaa. Eihän tuollaiselle voi kuin nauraa. Omaa julkisuutta on saanut lokakuussa lisää Seiska lehdestä. Maksamattomien velkojensa kanssa. Ulosotossa lähes 20 000e!!! JOS tuonlaista julkisuutta haluaa itselleen niin huh huh! Merkkivaatteissa kulkee ja merkki vaatteilla vaatettaa lapset, opiskelee yksityiskoulussa ja ja jättää laskut maksamatta. Mahtava avopuoliso, äiti puoliso ja äiti. Hoitaisi asiansa kuntoon ja tuulettaisi vasta sen jälkeen.

Vierailija
5/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tutun tuttu, ja kuulema yllättävän hyvä ja maanläheinen tyyppi. En tiedä ketkä on av-mammojen mielestä julkkiksia. Itselle ei kukaan tubettaja tai idols-jerppe soita kelloja, mutta jos et Amin Asikainen tiedä niin jossain on vikaa.

Vierailija
6/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhjuska =-O

Vierailija
7/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää 45-vuotiaalta mutta on vasta 28v...

Vierailija
8/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Nadia (nykyään) vaikuttaa ihan aidosti eriltä ihmiseltä mitä muutama vuosi sitten. On ainakin luopunut tolkuttomasta meikistä, hiuslisäkkeistä, tyrkystä olemuksesta, tekoripsistä yms yms.. muutenkin (somen) perusteella vaikuttaa ihan perus elämäänsä tyytyväiseltä ihmiseltä.

MUTTA selkeästi joku tarve on saada kehua, huomiota ja jonkinsortin hyväksyntää jos koko ajan pitää somea täyttää sillä miten ihanaa elämä ja parisuhde on ja miten mahtavaa on kun on jättänyt pinnallisuuden taakse. Mun silmissäni pinnallisuutta on monenlaista ja yks niistä on just se jatkuva tykkäyksien kalastelu ja "voi miten ihanaa"- kommenttien hakeminen.

Sama se mulle on, en vaan ole koskaan käsittänyt että jos elämässä kaikki on hyvin niin miksi sitä pitää lähes uskonnollisesti toitottaa ja todistaa tuntemattomille.

Mä olen elämääni tyytyväinen myös mutta mulle ei tulis mieleenkään lisäillä mun perheen kuvia kaikkien töllisteltäväksi tai napata kuvia kun juoksen naama hiessä lenkillä. Mut kaikki tavallaan, pääasia että on onnellinen.

Vierailija
9/9 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuutta tuollainen on. Ei normaali ihminen tuollaista tee. Hän toistaa koko ajan samoja asioita, kuvat vain vaihtuu. Mitenköhän tasapainoinen ihminen hän mahtaa olla. Luulisi sitä olevan muutakin puhumista elämässään. Ja miksei rehellisesti kerro että velat painaa ja ne olisi saatava maksetuiksi. Mutta mainostaa vaan ihanaa joka muodossa. Toivottavasti ei avopuoliso joudu maksumieheksi noille veloille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan