Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

– Kehotan lapsia ja raskaana olevia välttämään kasvisruokavaliota, koska kasvisruoka on riittämätöntä ravintoa.

Vierailija
28.12.2016 |

– Liha kuuluu terveelliseen ja monipuoliseen ravitsemukseen myös päiväkodeissa ja kouluissa, Schmidt sanoo.

Baijerin konservatiivipuoluetta CSU:ta edustava Schmidt osoittaa näkemyksensä erityisesti lapsille ja raskaana oleville.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskapuhetta.

Vierailija
2/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baijerin konservatiivipuolue - voin vain kuvitella sitä kalapuikkoviiksien ja nahkashortsien määrää puoluekokouksissa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshit!

Vierailija
4/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää asiaa.

Raskaana oleva vegaani riskeeraa lapsensa terveyden.

Vierailija
5/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää asiaa.

Eikä riskeeraa. Vegaaniruokakin on ihan terveellistä ja monipuolista jos sen osaa tehdä oikein. Palkokasveista saa proteiinia ja vihanneksista ja hedelmistä tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet.

Itse olen sekasyöjä.

Vierailija
6/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha ei edes ole ihmisen luontaista ravintoa koska ihmisellä ei ole lihansyöjän hampaita eikä kynsiä. Jos meidät heitettäisiin jonnekin metsään ilman apuvälineitä niin kukaan ei takuulla pystyisi saalistamaan mitään vaan ainoa ruoka mitä saisimme sieltä hankittua olisi marjat.

Vierailija
7/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää asiaa.

Eikä riskeeraa. Vegaaniruokakin on ihan terveellistä ja monipuolista jos sen osaa tehdä oikein. Palkokasveista saa proteiinia ja vihanneksista ja hedelmistä tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet.

Itse olen sekasyöjä.

Jos lehmätkin lentävät niin noin se on.

Vierailija
8/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu. Isoin haittapuoli kasvisruokavaliossa on lähinnä se, että monesti ihmiset vain syö liian vähän. Itse ajattelin ryhtyä ainakin osittain kasvisruokavaliolle. Tänään illalla testaan meksikolaista papupataa ja baby pinaattia sekaan.

Vierailija
9/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä Schmidt on kuusskymppinen wurstilla kasvatettu saksalaisukko, lisäksi toimii maatalousministerinä nyt ja on lakimies koulutukseltaan, joten heh heh eiköhän tuossa lausunnossa paina enemmän oma tausta, poliittiset intressit ja tietämättömyys maailman terveysjärjestön WHO:n suosituksista.

Suomessa onneksi ollaan sivistyneempiä, meillähän esim. syöpäjärjestöt ja lääkärit ovat varoittaneet liiallisesta lihansyönnistä.

Vierailija
10/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihaa ja kalaa pitää syödä, mutta kohtuullisesti. Ei tarvitse syödä isoja annoksia, eikä joka aterialla. Luomua ja riistaa pitäisi suosia. Itse olin lakto-ovovegetaristi n. 15 v ja sairastelin jatkuvasti ja kärsin mm. kovista pms-oireista ja migreenistä. Sitten jätin pois viljat ja sokerin ja soijan ja aloin syödä kalaa ja pieniä määriä lihaa, vähitellen oloni koheni ja nyt 10 v:n jälkeen olen täysin terve. Ainakaan kaikille vegaanius ei taatusti sovi. Mutta tosiaan vähemmän on enemmän, eli laadukkaampaa lihaa, mutta vähemmän kuin yleensä syödään.

Vierailija
11/11 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin oon ite pärjänny kun oon käsvisyöjä. Ja kun äitini odotti mua, hänkin oli kasvissyöjä (ei syönyt kalaakaan). Täysin terveitä molemmat ja lääkärit kehuu aina kun on kaikki arvot niin hyviä. Ja itse jos tuun raskaaksi, niin en todellakaan syö lihaa. Enkä syöttäisi lapsellekkaan lihaa.