Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ostitko Lidlin Jouluaitta kalkkunafileerullan? Apua!
28.12.2016 |
Fileerullassa on toinen muovipakkaus sen verkon ALLA? Kuuluuko se olla niin? Ohjeessa käskettiin jättää verkko lihan ympärille, mutta tuosta ylimääräisestä muovista ei sanottu mitää? Mitä muovia edes voi laittaa uuniin? Näyttää ällöttävälle ja epäilyttävälle...
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään muovia siellä verkon alla ole.
Ei se paperiakaan ole...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos se on joku paistopussi? Pistetäänhän joulukinkkukin pussissa uuniin. Pysyy mehevämpänä.
Olisko paistopussi? Mutta muovia?? Ihan selvä muovipussi se on, metallinipsuilla molemmista päistä kiinni ja paistoverkko siinä päällä. Liha löllyy siellä sisällä.
Alue: Aihe vapaa
Ei se mitään muovia siellä verkon alla ole.