Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä teette jos ruoka on pahaa

Vierailija
28.12.2016 |

tein uutta ruokaa valion ohjeella ja se ei ole hyvää, heitättekö vaan kylmästi pois ruuan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä teit? Voisko sitä vähän tuunailla, vaikka mausteilla?

Vierailija
2/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pähkinäinen broilerikastike.....yöh, oli ihan hirveää. En tiedä miten tuota saisi tuunattua ja lapsille syötettyä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lisätä kermaa?

Vierailija
4/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen syö pahempaakin ruokaa nälkäänsä. Itse laittaisin vaikka chiliä ja savupaprikaa siihen kastikkeeseen.

Vierailija
5/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sen enkä enää valmista/osta sitä toista kertaa.

Vierailija
6/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, että kuinka pahaa se ruoka on.

Itse olen niin nirso, että paha ruoka yleensä pilaantuu kaappiin. Tai joskus hyväkin ruoka, jos en vain jaksa sitä tehdä (lämmittää mikrossa :D). Tämä on kyllä inhottavaa, aivan hirveästi menee ruokaa hävikkiin.

Kun kasvatatte lapsia niin ÄLKÄÄ pakottako niitä syömään kaikkea pahaa ruokaa, vaan kannustakaa ja kehukaa, antakaa kuitenkin mahdollisuus syödä jotain muutakin. Lapsesta ei näin tule aikuis-nirso joka käyttää vapauttaan ruuan suhteen siihen, että syö vain kaikkia "herkkuruokia" jotka nekin ihan lapsentasoisia.

Vierailija
7/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ruoasta, paikasta ja tarjoajasta. Itse en tee pahaa ruokaa kotona koskaan...

Mutta siis pähkinää ja broileria? paha sanoo kun en tiiä mitä sulla on siellä, mutta mites ois jos lisäisit kookosmaitoa? Vähän ehkä ananasta ja wokkivihanneksia? Voit halutessasi huuhtoa sen kastikkeen ja käyttää vain Sattumat? :)

Vierailija
8/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan vokin henkilökunnalle.

Vierailija
9/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen töihin evääksi. Töissä yleensä menee alas kaikki, kun on lounaalla kauhea nälkä.

Vierailija
10/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan roisisti heittänyt pois tai antanut koiralle, todettiin miehen kanssa molemmat ettei sitä syö erkkikään. :D Sitten vaan pizzaa tilaamaan :D (Tämä on tosin tapahtunut vain kerran tähän mennessä.) 

Vierailija
11/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän veke.

Vierailija
12/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapista löytyy usein joku majoneesi, ketsuppi tai maustekastike, jolla voi kätevästi peittää alkuperäisen ruoan maun.