Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon koko joulun ajan joutunut viihdyttämään 7v serkkua

Vierailija
27.12.2016 |

Serkku työnnetään koko ajan mun vaivoiksi, alkaa jo vähän ärsyttää... vielä olis lomaa jäljellä monta päivää... Miten tästä sanois vai sanonko mitään? Oon siis itse 16v.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan serkun vanhemmille ja omillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro äidillesi että nyt haluat tehdä vuorostaan omia juttujasi. Eli et halua olla koko lomaa 7v lapsenvahtina.

Vierailija
4/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki!!

Vierailija
5/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö vaan häippäsemään jonkun kaverin luokse? Tai jos yrittävät vielä pistää sinut vahtimisvastuuseen niin vastaa että se on sitten 15 euroa/tunti. Ymmärrän jos sukulaista pari päivää vahtii mutta ei kenenkään ole mitään velvollisuutta sen kauempaa muiden lapsia viihdyttää.

Vierailija
6/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuta ajastasi. Tutustu Ukko.fi tai Eezy laskutuspalveluun.

Vierailija
7/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mummolassa niin ei täältä pääse mihinkään pakoon... Oon jo yrittänyt sanoa että haluun tehdä välillä muuta kuin koko ajan olla serkun kanssa, mutta vastaus oli että eikö oo kivaa viettää serkun kanssa aikaa kun ei usein nähdä. No joo on ihan kiva nähdä mutta en haluais olla sen kanssa ihan koko ajan!!

T. Ap

Vierailija
8/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ärsytyksesi!

Vierailija
9/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 7 vuotiasta kyllä tarvi muutenkaan koko aikaa viihdyttää.

Heittäydy tylsäksi, uppudu vaikka kirjan lukemiseen tms. tee omia juttujasi ja anna sen serkunkin tylsistyä, niin kyllä se siitä sitten lähtee keksimään ihan itsekseenkin tekemistä.

En minä kyllä ymmärrä sitäkään olettamusta, että pitäisi edes kahta päivää jaksaa vastentahoista toisten lasta viihdyttää, kun itse on lomalla.

Terveisin: Aikuinen lastenhoitaja.

Vierailija
10/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain vahdi ja kerrot sen, kun yrittävät tyrkätä lapsen sinulle. Lue vaikka jotain lehteä tai kirjaa tai selaa puhelinta. Kerro, että olet nyt vahtinut serkkuasi jo, nyt on jonkin muun vuoro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi