Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä riita rajat kiinni ryhmässä oli

Vierailija
27.12.2016 |

Onko hajoamassa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maahanmuuttokriittiset" tappelevat aina keskenään. Jostain syystä vetää kaikenlaisia persoonallisuushäiriöisiä puoleensa tuollaiset porukat.

Vierailija
2/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyseisessä ryhmässä mutten viime aikoina pahemmin ole seurannut, mikä riita? Totta kyllä että siellä haukutaan vähän yks sun toinenkin mielipiteistä ja ulkonäöstä lähtien...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujaan 50 henkilön ryhmä on hajonnut jo kolmeen osaan?

Vierailija
4/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mutta hyvin ongelmaisten ihmisten ryhmä se on. Keksittyjä rikoksia, vainoharhaisuutta, tappouhkauksia seinä täynnä.

Vierailija
5/9 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään klo 18 lisätietoa.

Vierailija
6/9 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/9 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on linjariita siitä, päästetäänkö lomamatkalla olleet suomalaiset takaisin, jos rajat on jo saatu kiinni. Osa jengistä pehmoilee ja tahtoo että päästettäisiin.

Vierailija
8/9 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ryhmässä viitisenkymmentä feikkiprofiilia joista kolmisenkymmentä on potkittu pois. Olen itse ollut potkimassa, koska kannatan näyttävästi jyrkempää linjaa. Nyt pitäisi ajaa sisään uusia jyrkkiä feikkiprofiileita.

Vierailija
9/9 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ryhmässä viitisenkymmentä feikkiprofiilia joista kolmisenkymmentä on potkittu pois. Olen itse ollut potkimassa, koska kannatan näyttävästi jyrkempää linjaa. Nyt pitäisi ajaa sisään uusia jyrkkiä feikkiprofiileita.

Osa minun maltillisista feikkiprofiileista on siirtynyt kannattamaan jyrkempää linjaa. Kokeile samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan