Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoiva, miten uskottelet itsellesi että et ole ali-ihminen?

Vierailija
27.12.2016 |

Miten teet sen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhottaa mun syömishäiriöongelmia. Eikä mun itseisarvo oo mistään keinotekosista kategorioinneista kiinni :D

Vierailija
2/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se, joka on ollut jo vartin tupakkalakossa ja pelkää jo syövänsä tumpitkin maasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen esimerkiksi tärkeää työtä (vanhustenhoito) ja tiedän, etten elämäntavoillani joudu itse koskaan samanlaiseen paikkaan hoidettavaksi.

Vierailija
4/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivat ovat seksikkäitä ja rentoja.

Tykkään niistä.

Vierailija
5/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut tupakoinnin aina raskaus- ja imetysaikana. Tupakointini on haitaksi vain itselleni koska en tupakoi lapseni läheisyydessä, siirryn kauemmas muista ihmisistä jos tupakoin julkisella paikalla enkä asu kerrostalossa että voisin edes tupakoida parvekkeella ja näin häiritä muita. Miksi näin ollen olisin "ali-ihminen" kun teen tupakalla haittaa vain itselleni? Hölmöläisten hommaahan tämä on kieltämättä, jos seuraavan lapsen tullessa onnistuisin sitten lopettamaan lopullisesti.

Vierailija
6/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös esim. Li Anderssonin kannattajat kamppailevat samanlaisen ongelman kanssa, mutta jotenkin hekin ovat alemmuuskompleksistaan selvinneet.

Vierailija
7/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ali-ihminen?

Vierailija
8/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson pankkitilini saldoa.

Vierailija
9/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarttenut koskaan polttaa, mutta eipä ole myöskään tarvinnut itseään nostaa muita ylemmäksikään. Kyllä AP:kin jossain välissä huomaa, kun vähän vielä kasvaa ja näkee maailmaa.

Vierailija
10/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ali-ihminen?

1930-luvun saksalaisten natsien retoriikassa sillä tarkoitettiin mm. slaaveja ja juutalaisia. Se 'arjalainen' oli tietysti  se 'ubermensch'-eli 'yli-ihminen'....

Vierailija
11/11 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan sen verran että voin tehdä mitä haluan. Olen eliittiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi