Asperger vai down parempi lastenhoitaja
Jos sinulla olisi kaksi vaihtoehtoa ketkä hoitaisivat tänä iltana lastasi, niin kummat ottaisit. Tietäisit vain et toinen on asperger ja toinen down.
Kommentit (16)
Jos asperger painaa 130kg ja pitää blogia, silloin ehdottomasti down.
Jos "normaali" asperger niin se, mutta jos kyseessä on eräs tietty heikkolahjainen narsisti joka kutsuu itseään aspergeriksi niin mieluummin down.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen bloggaaja ei saa hoitaa lapsia?
Jäisin kotiin haukkumaan ylipainosta mt-bloggaajaa.
Mulla on asperger ja oon usein lapsenvahtina. :) Mut tässä varmaan on puhe vaan Hennasta, sillon ehdottomasti down on turvallisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen bloggaaja ei saa hoitaa lapsia?
Ei, jos lisäksi blogissaan vainoaa ja uhkailee ihmisiä.
Se riippuu täysin aspergerista ja downista itsestään. Jos kyseessä on eräs yli 100-kiloinen kolmekymppinen aspergeriksi itseään kutsuva tantta niin neuvoisin jättämään lapsenhoidon itseään paremmalle, vaikka toinen sitten oisikin down.
Saako hoitaa lapsia, jos on lievä leukemia?
Vierailija kirjoitti:
Eräs hoitaja on itse sanonut että asperger ei voi hoitaa lasta mutta down kyllä voi.
Eihän tällaista kukaan yleisellä tasolla voi sanoa, sen nyt sanoo järkikin. Varsinkaan kukaan varhaiskasvatuksen ammattilainen ei tuollaista sanoisi. Joko sinä olet ymmärtänyt jotain väärin tai sitten valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas pysyy asiassa!
No niin pysytäänkin!
Kyselyn perusteella asperger saa hoitaa lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Kyselyn perusteella asperger saa hoitaa lapsia!
Kyllä, muttei Henna!
Asperger sanoisin, paitsi jos sillä on tapana pilata muiden bussimatka oksentamalla koko ajan.
Sellainen ihminen voi hoitaa, jota voi pitää vastuussa teoistaan.
Jos jotain sattuu ja sitten sanotaan, että ei saa tuosta sanoa kun on down/asperger niin sitten ei voi hoitaa.
Eräs hoitaja on itse sanonut että asperger ei voi hoitaa lasta mutta down kyllä voi.