Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään akateemista, jolla on wt-käytös.

Vierailija
27.12.2016 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen.

Vierailija
2/15 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on wt-käytös?

t: akateeminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei wt, mutta muuten mulkku

Vierailija
4/15 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aloittajan

Vierailija
5/15 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki taiteen alan akateemiset. Ei siis kuitenkaan taidetta tutkivat humanistit, vaan taiteen tekijät.

Vierailija
6/15 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuimmat eivät ole hillityimpiä, sanotaan nyt vaikka näin. Toki ihminen voi olla hillitön monella tavalla.

Vierailija
7/15 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kusipää on wt. Wt:n määritelmä ei sisällä kaupungin vuokra-asuntoa, eroa tai vastoinkäymisiä. Wt on mulkku joka lyö lyötyä.

Vaikka sulla olisi Audi, Mersu tai omakotitalo, niin voit silti olla sisimmässäsi wt.

Jotenkin sellainen ulkokultaisuus ja kulttuurin tuntemattomuus ovat usein wt:n tunnusmerkkejä. Ja tyylitajun puute.

Vierailija
8/15 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Toisaalta tiedän todella paljon pelkästään ammattikoulun käyneitä, jotka ovat paljon enemmän perillä taiteesta, maailmanmenosta ym. kuin moni akateeminen.

Vierailija
9/15 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuimmat eivät ole hillityimpiä, sanotaan nyt vaikka näin. Toki ihminen voi olla hillitön monella tavalla.

Ei niin. Hillitty villapaita vaikka se olisi Odd Molly on niin rahanhaaskausta tavanomaiseen. Tätähän et tarkoittanut vaan habitusta. Sellainen pikkasen rajaton huumori ja sarkasmi, joka ei loukkaa muita tekee ihmisestä mielenkiintoisen. Se että puhuu älytöntä läppää ja joku löytää sen sisältä villakoiran ytimen on asiaa! Fiksu ihminen jopa leikkii välillä tyhmää, wt taas on sitä ihan luonnostaan. Ilkeä, kyynerpäillä kulkeva typerys.

Vierailija
10/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden joka kouluttautuu nyt :D silmät pyöristyy ja kulmat nousee kyllä hänen seurassaan. Vielä niin kovasti noussut päähän se koulutuskin. 

Vierailija
12/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä wt-pukeutuminen, mutta käytöksestä en tiedä. Millaista wt-käytös on?

T. FL

Vierailija
13/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen! Pukeudun junttimaisesti, kiroilen paljon, en ole kiinnostunut ollenkaan ns. sivistyksestä tai kulttuurista, juon paljon viinaa ja poltan tupakkaa. Olen nelikymppinen DI (nainen).

Vierailija
14/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen! Pukeudun junttimaisesti, kiroilen paljon, en ole kiinnostunut ollenkaan ns. sivistyksestä tai kulttuurista, juon paljon viinaa ja poltan tupakkaa. Olen nelikymppinen DI (nainen).

Mennäänkö naimisiin?

Vierailija
15/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Vaikka kuinka paljon.

Ihmisiä jotka ovat wt -perheestä. Ei se parin vuoden pänttääminen ihmistä muuta, sama ihminen, perhetausta ja käytöstavat siellä on takana.