Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussissa taas teinejä jotka matkustivat kahdella penkillä

Vierailija
27.12.2016 |

Pitäisiköhän laittaa instaan tili jonne voisi lähettää näiden naamat. Tietääkseni sellainen instatili onkin itä-helsingin alueella. Saisikohan kannatusta.

Kysee äiti joka seisoi vauvansa kanssa 30 min bussin käytävällä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mykkä, vai mikset voinut pyytää päästä istumaan?

Vierailija
2/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sanonut sille teinille: "Anteeksi, minä haluan istua tähän." Se olisi ollut teinille oikea opetus käytöstavoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni korjaus aloitukseen, kyselee äiti joka on pahin martyyri sitten jeesuksen.

Vierailija
4/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nää pirulaiset ota kuulokkeita korviltaan. Ei ne kuule. Oon ollut samassa jamassa monta kertaa

Vierailija
5/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein odotit, että pääset tekemään aloitusta aihe vapaalle sanomatta mitään kyseisille nuorille?

Vierailija
6/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni korjaus aloitukseen, kyselee äiti joka on pahin martyyri sitten jeesuksen.

On siellä mammojakin joiden perse ja käsilaukku leviää nätisti kahdelle penkille!

Vierailija
7/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit sitä koputetaan vaikka olkapäähän kyllä se siihen reagoi.

Ihan turhaa ininää tollanen aikuisilta ihmisiltä! Ei niitä teinejä tarvii pelätä.

Vierailija
8/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko instatilin nimen, kiitos :) 

Vierailija
9/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin juuri bussissa, jossa pari keski-ikäistä naista oli asettunut istumaan käytävän puoleisille istuimille, välissään käytävä. Käytävän yli he sitten juttelivat toisilleen. Menin ja pyssin päästä jommalle kummalle tyhjälle ikkunapaikalle, kun muualla ei enää tilaa ollut. Syntyi hiljaisuus. He katsoivat minua yrmeinä. Toistin kysymyksen. Toinen alkoi vääntäytyä ylös ja päästi minut sinne ikkunapaikalle istumaan. Kaikki tapahtui hitaasti ja vastahakoisen tuntuisesti. Osaavat muutkin kuin teinit!

Vierailija
10/10 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nää pirulaiset ota kuulokkeita korviltaan. Ei ne kuule. Oon ollut samassa jamassa monta kertaa

Ihan on riittänyt, että on viereen pysähtynyt ja nuori on siirtänyt kassiaan pyytämättäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi