Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten suhtautuisit jos teinisi hävittäisi 40 euroa lahjarahojaan?
27.12.2016 |
Eikä ollut ensimmäinen kerta! Hälle piti ostaa uusi takki niin onko liian suuri rangaistus pistää maksamaan se omistaan kun alun perin minun piti ostaa se?
Kommentit (23)
Teini teini teini. Teini sitä ja tätä. teini jopa tuota.
Lässytystä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Taidan laittaa teinin ostamaan lahjakortilla takkinsa. Se on jostain muusta vaatteesta pois.
Mitä jos menisit mukaan ja maksaisit sitten takin?
Alue: Aihe vapaa
Ei ole meilläkään poistunut mutta viime vuonna laittoi vahingossa roskiin rahaa. En todellakaan anna korvaavia rahoja.