Onko sinulla "perhosia vatsassa" kun suutelet kumppanisi kanssa?
Olemme olleet miehen kanssa pian 5 vuotta ja rupesin miettimään, että voiko oikeasti rakastaa vaikkei suudellessa tule koskaan sellaista jalat alta -tunnetta? Mä en ole tätä kokenut mun mieheni kanssa, rakastanko häntä sittenkään? Luulin että rakastan.
Mitenkä teillä?
Kommentit (10)
Ei enää. Joskus alussa oli. 20 vuotta oltu yhdessä. Rakastan miestäni yli kaiken.
Ei ole koskaan ollut tuollaista tunnetta.
No ei ehkä enää sellaisen arkisen pusun yhteydessä, mutta kyllä kun ollaan oikeassa tunnelmassa niin perhoset kutittelee ;-)
Yhdessä 10 vuotta, naimisissa 7.
Joo, oli koko kahdeksan vuotta. :)
:|
:(
Kyllä on, silloin kun on läsnä siinä hetkessä ja kohtaa toisen täydellisesti. Olen huomannut, että aika monilta kiireisiltä pariskunnilta tämä taito puuttuu. "Onks toi jotain tantraa?" on minulta kysytty, kun olen suudellut naistani bileissä. Niin vierasta on läsnäolo.
On yhä,yhdessä 25v ja rakastan ja himoitsen häntä yhä
Ei nyt aina, mutta joskus vähän. Mulla se rakkaus näkyy ehkä ihme muikeana hymyilynä iltapusujen jälkeen ja muutenkin.
Perhoset oli vatsassa ennen muutamia ensimmäisiä treffejä. Jalat vei alta pelkkä ensimmäinen kosektus baaritiskillä kun tavattiin.
Nylyisin (17v yhdessä) on sellainen pakahduttava kaiken täyttävä rakkaus kun oikein innostutaan pitkän kaavan mukaan suutelemaan.
Ei sitä tunne enää kuin vieraan kanssa baarissa illan päätteeksi
En. Tunsin ehkä ensimmäisen kuukauden aikana. Nyt yhdessä 7 vuotta ja rakastan kyllä enemmän kuin mitään.